چهارشنبه 4 مهر 1403

قم

قم

خبرگزاری تسنیم

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ از تماس پلیس با رانندگان متخلف در ایام نوروز خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

هفت سکه تاریخی نقره مربوط به دوره ساسانی در شهر اراک کشف شد. فرمانده یگان حفاظت اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان مرکزی از کشف و ضبط هفت سکه تاریخی نقره مربوط به دوره ساسانی در شهر اراک خبر داد. به گزارش عرشه آنلاین، سرهنگ مهدی رحیمیان در این باره گفت: در رصد فضای مجازی روز گذشته یک مورد فروش سکه‌های تاریخی کشف شد که پس از انجام امور اطلاعاتی و اطمینان از صحت موضوع با...

خبرگزاری تسنیم

مستند «فیلسوف متخلق» پرتره ای درباره آیت الله غلامرضا فیاضی استاد برجسته حکمت و فلسفه اسلامی که قرار است از شبکه چهار سینما بزودی پخش شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

نماینده تبریز گفت: آقای ثابتی و افرادی که آمدند، چه پشتوانه و فعالیت علمی، کارکردی در این کشور دارند؟! اگر بخواهند کار کنند، عیب پیدا خواهند کرد و وقتی که عیب پیدا کنند برای آن‌ها هم پرونده‌سازی خواهد شد. مدیریت کردن و اداره کردن سیستم با اداره کردن مملکت متفاوت است، با این روند علی می‌ماند و حوضش و هیچکس نمی‌ماند.

وب‌گاه گسترش

در سال‌های اخیر با افزایش ورود اتباع خارجی به کشور، خرید و اجاره ملک توسط این افراد با اما و اگرهای زیادی همراه بوده است؛ اما مسئله‌ای که وجود دارد، این است که خرید و رهن و اجاره مسکن توسط اتباع خارجی مجاز است یا خیر؟ افرادی که تبعه ایران نباشند، طبق قانون مدنی کشور، حق خرید اموال غیرمنقول را ندارند، بنابراین اگر کسی هم اموالی همچون زمین و مسکن خریده باشد، سند رسمی داده نمی‌شود، از...

خبرگزاری تسنیم

شصتمین شماره ماهنامه فرهنگی هنری «سرو» با عنوان «قصه‌ی سرو» از سوی موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس منتشر شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

آیت الله محمدجواد فاضل لنکرانی در دیدار جمعی از مبلغین اعزامی به مساجد و مراکز دینی مازندران در ماه مبارک رمضان توصیه هایی داشتند. آیت الله محمدجواد فاضل لنکرانی در دیدار جمعی از مبلغین اعزامی به مساجد و مراکز دینی مازندران در ماه مبارک رمضان توصیه هایی داشتند. متن سخنان آیت‌الله فاضل لنکرانی بدین شرح است

وب‌گاه الف

«در حادثه درمانگاه قم ما دقیقاً با این موضوع مواجه شدیم که دیگر کسی گوش شنوا برای گفت‌وگوی عقلانی ندارد و دو قطب سیاسی در این میدان به شکل رادیکال با یکدیگر به تقابل پرداختند.»

وب‌گاه خبر آنلاین

حسرت چهارشنبه‌سوری امن با حوادث مرگباری که در کشور رقم خورد، بار دیگر تمدید شد، به طوری که براساس آخرین گزارش‌های دریافتی از ابتدای اسفند تا قبل از شروع رسمی مراسم چهارشنبه‌سوری، 13 نفر جان خودشان را از دست دادند و 839 نفر مجروح و معلول شدند.

وب‌گاه خبر آنلاین

میزان مشارکت استان ها در انتخابات مجلس دوازدهم در مقایسه با انتخابات مجلس یازدهم کاهش داشته است، به طوریکه در این دوره فقط 6 استان مشارکت بالای 50 درصدی داشته اند، اما در سال 1398 این عدد 10 بوده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

این روحانی اینقدر توجه ندارد که محیط درمانگاه غیر از محیط خیابان است، فردی که مریض دارد و دچار بحران روحی است شرایطش با دیگران فرق دارد ولو قبح بی حجاب بودنش کم نیست.

وب‌گاه خبر آنلاین

متأسفانه وجود جماعتی تحت عنوان «گروه‌های فشار» که مراکز سازماندهی آنها همیشه محل ابهام و پرسش جامعه بوده است، یکی از اثرگذارترین پدیده‌ها بر سیاست کشور در چند دهه گذشته به شمار می‌رود.

وب‌گاه گسترش

اکبر شوکت گفت: متاسفانه گروه کارفرمایی، دولت و وزارت بهداشت فعلا با هم در یک جهت هستند و نتیجه این مسئله خالی شدن کارخانه‌ها و واحدهای تولید کالا و خدمات از نیروی کار است

وب‌گاه خبر آنلاین

میزان مشارکت در انتخابات مجلس دوازددهم در 18 استان بین 40 تا 50 درصد و در 6 استان دیگر زیر 40 درصد اعلام شده است.

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه عصر ایران

حضور و دفاع روحانیت از نظام موجب شده همه مشکلات را از چشم روحانیت ببینند./ این مجلس قابل دفاع است؟ دائماً مالیات‌ها را افزایش می‌دهند و گرانی‌ها را بیشتر می‌کنند.