چهارشنبه 4 مهر 1403

قم

قم

وب‌گاه مشرق نیوز

وب‌گاه الف

هر روز اخبار فراوانی در رسانه‌ها منتشر می‌شود که دنبال کردن آن‌ها حتی برای آنانی که اهل مطالعه اخبار هستند کار دشواری است. بسته خبری تحلیلی الف، با رصد اخبار و رویدادهای مهم، همچنین تحلیل‌های صورت گرفته در این زمینه، مخاطبان خود را از مهم‌ترین وقایع روز آگاه می‌کند.

وب‌گاه فرارو

معاون امور حقوقی و مجلس وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: 60 میلیون نفر مخاطب طرح کالابرگ الکترونیکی با عنوان «طرح فجرانه» به عنوان خدمت ارزشمند دولت سیزدهم هستند.

وب‌گاه خبر آنلاین

سردار شریف با اشاره به اقدامات سازمان اطلاعات سپاه در سال جاری گفت: بازگرداندن اموال بابک زنجانی که به عنوان مطالبه ملی در کشور از آن یاد می‌شود، از جمله اقدامات موفق مجموعه اطلاعات سپاه است.

وب‌گاه مشرق نیوز

اگر رویدادهای جهان اسلام را مرور کنیم، می‌بینیم بخشی از آن تم شیعی دارد مثل محرم که کاملا رویداد مناسکی و آیینی بومی شیعی است اما رمضان یک هویت اسلامی دارد و این ظرفیت بزرگی است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سخنگوی سپاه گفت: در سال 1402 در حوزه تقویت بنیه دفاعی و قدرت بازدارندگی کشور در نیرو‌های زمینی، دریایی و هوافضای سپاه و دیگر عرصه‌های ماموریتی پیشرفت‌ها و دستاورد‌های خوبی حاصل شده و این مسیر قدرتمندتر از گذشته تداوم خواهد یافت.

وب‌گاه الف

سخنگوی سپاه اعطای نشان فتح از سوی فرمانده معظم کل قوا به سرلشکر حسین سلامی را موهبتی بزرگ برای سپاه توصیف کرد و گفت: در سال 1402 در حوزه تقویت بنیه دفاعی و قدرت بازدارندگی کشور در نیروهای زمینی، دریایی و هوافضای سپاه و دیگر عرصه‌های ماموریتی پیشرفت‌ها و دستاوردهای خوبی حاصل شده است و به فضل الهی این مسیر قدرتمندتر از گذشته تداوم خواهد یافت.

خبرگزاری تسنیم

شبکه‌های تلویزیونی به دلیل همزمانی بهار رمضان و بهار طبیعت ویژه‌هایی را اعم از سریال و برنامه تا مسابقه و فیلم سینمایی تدارک دیده است.

خبرگزاری تسنیم

سخنگوی سپاه گفت: در سال 1402 در حوزه تقویت بنیه دفاعی و قدرت بازدارندگی کشور در نیروهای زمینی، دریایی و هوافضای سپاه و دیگر عرصه‌های ماموریتی پیشرفت‌ها و دستاوردهای خوبی حاصل شده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

اخیرا جریان ضدانقلاب در واکنش به ماجرای طلبه قمی، «کارزار من سلیطه‌ام» را طراحی و ترند کرده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

فعال سیاسی اصلاح طلب نوشت: در ماجرای درگیری در درمانگاه قم، طبق معمول ریشه یک واقعیت تلخ اجتماعی نادیده گرفته شده و افشاءکنندگان آن را هدف قرار داده‌اند

خبرگزاری خبرنگاران جوان

تلویزیون امسال همزمان با بهار طبیعت و بهار قرآن با تدارک ویژه برنامه‌های نوروزی و ماه مبارک رمضان به استقبال سال جدید می‌رود.

وب‌گاه عصر ایران

«گاهی اوقات آقایان می‌گویند بحث حجاب در اولویت نیست. ببخشید عرضه ندارند مسائل اقتصادی را حل کنند سپس مسائل فرهنگی را هم رها می‌کنند. این که کار نشد. این کار صحیحی نیست. در نتیجه باید هم به مسائل فرهنگی و در کنار آن به مسائل اقتصادی و معیشتی به ویژه در شرایطی که ما در آن هستیم توجه کرد.»

وب‌گاه مشرق نیوز

فرقانیسم جدید این بار با عبور از دستورات ولایت‌فقیه و ایجاد شکاف‌های عمیق و بالا بردن کینه‌های قدیمی مسیر خود را هموار کرده است.

وب‌گاه عصر ایران

زیدآبادی نوشت: «مادامی که افرادی اجازه داشته باشند یا به خود اجازه دهند که به پر و پای مردم در معابر و امکان عمومی بپیچند، این صحنه‌ها در هر گوشه از کشور تکرار می‌شود و عده‌ای هم خواه ناخواه از آن فیلم می‌گیرند و فیلم هم لاجرم منتشر می‌شود. با بازداشت و زندانی کردن هم نه می‌توان جلوی فیلمبرداری از این صحنه‌ها را گرفت و نه مانع انتشار آن‌ها شد.»

وب‌گاه خبر آنلاین

فشار همیشه ضد خود را در درون می‌پروراند و جمع اضداد نیرویی می‌شود سیل‌آسا... کدام تفرقه‌اندازی بهتر از جدا کردن گروه عظیمی از زنان زحمتکش و روشن‌فکر از نهضت؟... چه مسئله‌ی چادر و چه حجاب شرعی اسلامی... و... کش‌دار کردنش به دست غرض‌ورزان که: «یا روسری، یا توسری» جز این‌که مشکلی بر مشکلات‌مان بیفزاید و چنددستگی‌ها و تشتت‌ها را افزون کند حاصلی ندارد و بیندیشیم چه عاملی یا عواملی از این...