یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

مسافران بدون تجهیزات و زنجیر چرخ به جاده ها نروند

خبرگزاری خبرنگاران جوان مشاهده در مرجع
مسافران بدون تجهیزات و زنجیر چرخ به جاده ها نروند

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه ها گفت: با توجه به بارش برف و کولاک در برخی محورها به مسافران توصیه می شود که بدون تجهیزات به جاده نروند.

آقای ایمان محرابی نیا گفت: در حال حاضر شاهد تردد روان در محورهای چالوس، هراز و فیروزکوه و آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت (رفت و برگشت) شاهد ترافیک سنگین در آزادراه تهران _کرج - قزوین حدفاصل گرمدره تا پل فردیس و محدوده مهرویلا و آزادراه قزوین - کرج محدوده پل مهرشهر و حدفاصل پایانه شهید کلانتری تا پل فردیس هستیم.

به گفته مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه های کشور، در محورهای چالوس، هراز و فیروزکوه و آزادراه تهران - شمال دارای بارش پراکنده برف و باران و آزادراه قزوین - رشت دارای بارش باران هستیم.

او گفت: در حال حاضر شاهد بارش برف و باران در برخی از محورهای استان های البرز، تهران، اردبیل، مازندران، همدان، مرکزی، لرستان، خراسان رضوی، خراسان شمالی و کرمان بارش باران و در برخی از محورهای استان های گیلان، ایلام، کرمانشاه، بوشهر، هرمزگان، فارس، قم، گلستان، یزد و کهگیلویه و بویر احمد هستیم.

گفتنی است سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای برای فردا از بارش باران همراه با رعد و برق، احتمال تگرگ، وزش باد شدید و در ارتفاعات بارش برف در استان‌های فارس، هرمزگان و بوشهر خبر داد و از کاربران جاده‌ای و مسافران خواست ضمن کسب آخرین اطلاعات وضعیت راه‌ها از سامانه‌های اطلاع رسانی 141، هنگام تردد احتیاط لازم را داشته و اقدامات پیشگیرانه انجام دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی