شنبه 29 اردیبهشت 1403

مشکلات و نارسایی‌های جامعه نباید ما را از آرمان‌های امام راحل دور کند

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
مشکلات و نارسایی‌های جامعه نباید ما را از آرمان‌های امام راحل دور کند

حجت الاسلام نیک بین با تاکید بر اینکه مشکلات و نارسایی ها و گرانی های امروز جامعه زیاد است ولی قرار نیست کسی از آرمان های امام خمینی (ره) دوری کند، گفت: ساده زیستی و همراهی با مردم یکی از ویژگی های اصلی امام راحل بود و مسئولان بلندپایه نظام باید این را الگوی خود قرار دهند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ حجت الاسلام جواد نیک بین، نماینده مردم کاشمر، خلیل آباد، بردسکن و کوهسرخ در مجلس شورای اسلامی بعد از ظهر امروز در مراسمی که به مناسبت سالروز ارتحال امام خمینی (ره) و قیام 15 خرداد که در روستای قلعه بالا شهرستان کاشمر برگزار شد، اظهار داشت: خبر ارتحال امام خمینی (ره) مطمئناً اشک بارترین و غمناکترین خبر در دهه 60 بود.

وی با بیان اینکه بزرگترین و عظیم ترین اجتماع جهان در طول تاریخ در تشییع جنازه امام راحل شکل گرفت، خاطرنشان کرد: امام خمینی (ره) یک مرد ملکوتی و الهی بود که میلیون ها جوان برای اهدا خون برای امام (ره) در بیمارستان ها صف کشیدند و حتی حاضر بودند قلب خود را برای امام بدهند.

نماینده مردم کاشمر با تاکید بر اینکه مردم ندای امام راحل را با صدای بلند لبیک می گفتند و میلیون ها نفر برای تشییع جنازه امام به تهران می آمدند، تصریح کرد: امام خمینی (ره) عاشق سیدالشهداء بود و با اخلاص ویژه ای که داشت گریه برای امام حسین (ع) را با هیچ چیزی عوض نمی کرد.

وی با اشاره به اینکه توکل، توسل و اخلاص از مهمترین ویژگی های حضرت امام (ره) بود، اذعان کرد: تکلیف مداری در حوزه فردی، اجتماعی، سیاسی و... از دیگر ویژگی های حضرت امام (ره) بود که امام در مسیر عمل به تکلیف شرعی خود ثابت قدم بودند.

نیک بین با بیان اینکه ما امام راحل را معصوم نمی دانیم و امامین انقلاب را حجت شرعی خدا بر روی زمین می دانیم و بین حجت الهی و عصمت الهی تفاوت وجود دارد، عنوان کرد: ولی فقیه، حجت خدا بر ما است و انتصاب مقام معظم رهبری بعد از ارتحال امام راحل بهترین خبر و انتصاب بود.

وی با تاکید بر اینکه مشکلات و نارسایی ها و گرانی های امروز جامعه زیاد است ولی قرار نیست کسی از آرمان های امام خمینی (ره) دوری کند، تشریح کرد: ساده زیستی و همراهی با مردم یکی از ویژگی های اصلی امام راحل بود و مسئولان بلندپایه نظام باید این را الگوی خود قرار دهند.

انتهای پیام /