جمعه 28 اردیبهشت 1403

اقتصادی وب‌گاه منیبان

اقتصادی وب‌گاه منیبان

براساس نمونه آماری از 300 وب‌سایت در 50 کشور دارای بالاترین درآمد ناخالص ملی، ایران با 33.3درصد فیلترینگ و 18درصد اختلال در صدر پراختلال‌ترین اینترنت‌های جهان قرار گرفت.

تأسیس صندوق‌های قرض‌الحسنه تک‌شعبه‌ای صرفاً با اخذ اجازه نامه تأسیس از بانک مرکزی مجاز خواهد بود و انتخاب اعضای هیأت‌مدیره و مدیرعامل صندوق و تمدید دوره مسئولیت آنها موکول به تایید بانک مرکزی است.

بازدهی بیت‌کوین در بازه‌های شش‌ماهه و یکساله از تتر بیشتر است اما وقتی سراغ بازه‌های 18 ماهه و دوساله می‌رویم، شرایط برعکس می‌شود

مدیر سامانه یکپارچه فروش خودرو در خصوص اینکه چه خودرو‌هایی در دوره سوم طرح فروش یکپارچه عرضه خواهد شد، توضیحاتی ارائه داد.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی با کلیات لایحه دوفوریتی تشکیل وزارت بازرگانی موافقت کردند.

معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان این‌که برای نهضت ملی مسکن شهرهای جدید 20 هزار هکتار زمین نیاز است، گفت: تاکنون 15 هزار هکتار زمین تامین شده است.

با وجود وعده شورای رقابت برای ورود به حوزه قیمت‌گذاری تاکسی‌های اینترنتی تا کنون چنین اتفاقی رخ نداده و همچنان رویه قیمت‌گذاری تاکسی‌های اینترنتی که اخیرا به طور محسوسی افزایش قیمت داشته‌اند غیر شفاف است.

دهمین عرضه اولیه امسال، با عرضه 2 درصد سهام صبا فولاد خلیج فارس، چهارشنبه این هفته انجام می‌شود.

بعد از اجرای سیاست «جراحی اقتصادی» اوضاع معیشت مردم در کشور به مرز بحران رسیده است، دولتی که با وعده‌های اقتصادی جذاب و فریبنده بر سرکار آمد امروز از عهده تامین کوچکترین مایحتاج نیز عاجز مانده است.

افزایش حقوق کارگران در سال 1402. حداقل حقوق کارگران در سال 1402 معلوم شد. مجلس افزایش حقوق کارگران را تصویب کرد. افزایش حقوق کارگران همیشه کمتر از تورم جامعه بوده است. افزایش حقوق کارگران همیشه مورد بحث بوده است.

مالک یک خانه دوخوابه و معمولی در مرکز تهران 200 میلیون پول پیش می‌گیرد و رقم اجاره را ماهی 10 میلیون تعیین کرده است. با نصف این بودجه در جنوب تهران گزینه‌های بهتری وجود دارد

متوسط درآمد هر نفر در استانبول تقریبا دو برابر تهران است، اما با وجود اینکه قدرت خرید در پایتخت ایران 40 درصد کمتر از ساکنان استانبول است، تامین هزینه‌های مسکن، خوراک و پوشاک فشار زیادی به مهاجران وارد می‌کند.

جزئیات پرداخت مطالبات گندمکاران و کشاورزان و قیمت مصوب گندم و برنج اعلام شد.

شغل های عجیب و غریبی در همین تهران خودمان وجود دارد که از آن بی خبر هستیم.

با وجود تکذیب وزارت نیرو، ظهر روز گذشته برق برخی مناطق مختلف تهران قطع شد. این درحالی است که تقریبا از اوایل اردیبهشت ماه امسال بود که سیل وعده‌ها درباره «خط قرمز بودن خاموشی در بخش خانگی» سرازیر شده بود. خط قرمزی که از آن عدول شده و حتی خطر قطع برق گسترده آن در کنار صنایع زمزمه می‌شود. اما علت این خاموشی‌ها در تهران چیست؟

قیمت دلار در معاملات پشت خطی دیشب در حدود 48هزارو 750 تومان بود. عده‌ای از فعالان بازار می‌گفتند در صورتی که در روز جاری پایین مرز حمایتی یاد شده تثبیت دهد احتمال عقب نشینی سکه به ابتدای مرز 28 میلیون تومان محتمل خواهد بود.