چهارشنبه 18 مهر 1403

اقتصادی خبرگزاری مهر

اقتصادی خبرگزاری مهر

در رویداد دو شرکت بهمن دیزل و سیبا موتور در پایانه باری شهید رجایی بندرعباس جدیدترین محصولات تجاری این دو شرکت ارزیابی شدند.

مدیر طرح‌های شرکت ملی صنایع پتروشیمی گفت: همکاری و همگرایی میان کارگروه‌های خودکفایی طرح‌ها و مجتمع‌های پتروشیمی می‌تواند نیازهای آنها را در زمینه تأمین قطعه‌ها و تجهیزات برطرف کند.

مدیرکل آسیای میانه، قفقاز و روسیه سازمان توسعه تجارت ایران گفت: چند مرکز تجاری در کشورهای آسیای میانه، قفقاز و روسیه راه‌اندازی و بزودی به تعداد آنها نیز اضافه می‌شود

گمرک ایران در بخشنامه ای تعرفه‌های جدید واردات خودرو را ابلاغ کرد.

بورس امروز اصلاح کمی را تجربه کرد تا بسیاری از فعالان بازار این اصلاح را کف سازی برای صعود بدانند.

تصویب نامه هیات وزیران درخصوص مجاز بودن وزارت راه و شهرسازی نسبت به انجام مذاکره، پیش امضا و امضای موقت موافقتنامه حمل و نقل هوایی بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت جمهوری سیشل ابلاغ شد.

رئیس سازمان توسعه تجارت ایران با بیان اینکه در حال حاضر تجارت آزاد بین ایران و سوریه غیرفعال است، اظهار امیدواری کرد که تا چند ماه آینده تجارت آزاد ایران با سوریه فعال شود.

سرپرست بانک مسکن گفت: بانک مسکن در دولت سیزدهم با 16 هزار و 625 واحد به مبلغ 4 هزار و 652 میلیاردتومان قرارداد منعقد کرده است.

در حال حاضر 2 میلیون و 136 هزار و 828 نفر بیکار در کشور داریم که 42.4 درصد از آنها یعنی 905 هزار و 828 نفر، در گروه فارغ‌التحصیلان آموزش عالی قرار دارند.

رجبی مشهدی گفت: با توجه به اطلاعیه سازمان هواشناسی که از ورود سامانه بارشی برف و باران به کشور خبر می‌دهد، از هموطنان درخواست می‌کنیم باصرفه‌جویی درمصرف گاز وبرق به پایداری شبکه برق کمک کنند.

رئیس سازمان خصوصی سازی اعضای هیئت 7 نفره مولدسازی اموال و دارایی های دولت را نام برده است.

معاملات بازار متشکل ارز ایران در 7 روز هفته صورت خواهد گرفت.

آخرین وضعیت راه های کشور از زبان سردار حمیدی رئیس پلیس راهور استان تهران را در این فیلم مشاهده می‌کنید.

در نتیجه پایش‌ها از واحدهای تولیدی استان تهران تاکنون، 39 درصد کم‌فروشی در محصولات غذایی و شوینده مشخص شده است.

در هفته گذشته فرآیند کاهش خدمات رسانی شرکت های هواپیمایی داخلی آغاز شد و پرواز برای مسیرهای پر تردد کاهش یافت که به نظر می رسد این موضوع مربوط به عدم موافقت افزایش قیمت بلیت است.

آرش کردی، بر لزوم اجرای کامل برنامه های مدیریت بار و مصرف انرژی طی روزهای پیش رو تاکید کرد.