چهارشنبه 26 اردیبهشت 1403

اقتصادی خبرگزاری مهر

اقتصادی خبرگزاری مهر

مدیرکل دفتر خدمات فنی مهندسی وزارت صمت گفت: واردکنندگان خودرو باید برای ارائه خدمات پس از فروش تضامین مالی و تعهدی ارائه دهند و وزارت صمت نیز از طریق سامانه گارانتی بر فرایندها نظارت می کند.

تولیدکنندگان صنایع سلولزی بهداشتی در طوماری به رؤسای سه قوه و رئیس سازمان بازرسی کل کشور خواهان رسیدگی به مشکلات خود از جمله قیمت گذاری تثبیتی شدند.

قیمت نفت امروز دوشنبه پس از افت 1.2 درصدی در روز جمعه، با 63 سنت یا 0.7 درصد کاهش به 95.14 دلار در هر بشکه رسید.

سازمان هواپیمایی کشور درباره پروازهای لوفت هانزا به ایران اعلام کرد تا اعلام رسمی دولت آلمان، پروازهای لوفت هانزا به فرودگاه امام خمینی مجدداً از سرگرفته شد.

در راستای اجرای دستور قضایی، دلاورمردان منطقه یکم نیروی دریایی سپاه نسبت به توقیف یک فروند نفتکش خارجی حامل 11 میلیون لیتر سوخت قاچاق در آب های خلیج فارس اقدام کردند.

برای سومین سال متوالی سال خشکی را پشت سر گذاشته ایم و اکنون وارد تنش آبی شده ایم به طوری که تنها 18 درصد از سدهای پایتخت پر هستند. اما صنایع پر مصرف آبی چه سهمی در این وضعیت دارند؟

انس طلا معاملات امروز را با گارد نزولی آغاز کرده است.

تربت حیدریه مدیر جهاد کشاورزی تربت حیدریه سطح زیر کشت سیب زمینی در بخش رخ را هزار و 650 هکتار عنوان کرد و گفت: پیش‌بینی می‌شود از این میزان سطح زیرکشت 74 هزار تن سیب زمینی برداشت شود.

شاخص کل امروز با رشد اندک کار خود را آغاز کرده اما نکته مثبت، سبز بودن شاخص کل هم وزن است.

بانک مرکزی طبق قوانین باید حساب‌های بانکی تمامی شرکت‌ها، نهادها، وزارتخانه‌ها و سازمان‌های وابسته به دولت را به حساب واحد خزانه منتقل کرده و مانع از اتلاف منابع عمومی شود.

در معاملات امروز در بازارفیزیکی (تالار خودرو) بورس کالا، 250 دستگاه هایما S7 مشکی و مشکی (سفارشی) در کم‌تر از یک ساعت فروخته شد.

سخنگوی وزارت صمت در توییتی از افزایش 25 درصدی صادرات غیرنفتی کشور در مهر ماه خبرداد.

مشاور مدیر عامل آبفای تهران گفت: با مصرف بیش از 39 هزار لیتر بر ثانیه این رقم مصرف آب 6 هزار لیتر بر ثانیه بیشتر از میزان مصرف قابل انتظار است.

سخنگوی صنعت برق گفت: صنایعی که نیروگاه تولید برق احداث کنند متناسب با میزان ظرفیت نیروگاه، از انجام طرح‌های مدیریت مصرف معاف خواهند شد.

وزیر جهاد کشاورزی در جلسه قرارگاه امنیت غذایی تصریح کرد: مراکز فروش و خرده‌فروشی‌ها باید از طریق سامانه ستکاوا ثبت سفارش کنند.