شنبه 29 اردیبهشت 1403

اقتصادی خبرگزاری مهر

اقتصادی خبرگزاری مهر

بانک کشاورزی از ابتدای امسال تا پایان خردادماه جمعا 234 هزار و 278 میلیارد ریال تسهیلات به 186 هزار نفر از متقاضیان پرداخت کرده است.

اهواز - وزیر اقتصاد فردا پنجشنبه در سفری یک روزه وارد خوزستان شده و از چند شهر استان دیدن می‌کند.

رئیس‌کل بانک مرکزی با بیان اینکه در زمینه عرضه و تقاضای ارز تعادل خوبی در بازار ایجاد شده است، گفت: در بسیاری از روزها در سامانه نیما شاهد فزونی عرضه بر تقاضا هستیم.

بانک مرکزی نتیجه ششمین مرحله از حراج اوراق مالی اسلامی دولتی در سال 1401 را اعلام کرد.

سفیر ژاپن در جمهوری اسلامی ایران از ایستگاه کوردوا در شهر ارومیه بازدید کرد.

با افزایش دمای هوا روند افزایش مصرف برق، امروز هشتم تیرماه، برق 100 اداره پرمصرف دیگر در شهر تهران، قطع شد.

مدیرکل امور اداری وزارت جهاد کشاورزی از برگزاری آزمون استخدام در پایان تیرماه خبر داد و گفت: در سال جاری و سال آتی حدود 7 هزار و 800 نفر از همکاران بازنشسته می‌شوند.

معاون وزیر صمت گفت: سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران از استقرار پلتفرم های نوآورانه با هدف ارتقای قابلیت دانش فنی و توان رقابت پذیری تولید ملی حمایت می‌کند.

مجری طرح توسعه زنبورداری کشور بر ضرورت توسعه و استفاده از ظرفیت صندوق بیمه کشاورزی برای کاهش ریسک تولید در حوزه زنبور عسل خبر داد.

مشهد مدیر شیلات و امور آبزیان سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی گفت: سالانه بیش از 11 هزار تن ماهی خوراکی که هشت هزار و 400 تن ماهیان سردابی و بقیه گرمابی و خاویاری در استان تولید می‌شود.

مدیر عامل صندوق تثبیت بازار سرمایه گفت: هزار میلیارد تومان از جانب صندوق توسعه ملی به این صندوق واریز شد.

رئیس هیئت مدیره انجمن شرکت های صنعت پخش گفت: در بسیاری از کشورها، تنها یک متولی برای این حوزه وجود دارد بنابراین اولین کار تجمیع سیاست‌گذاری‌های لجستیک در یک وزارت خانه است.

مصرف برق کشور امروز چهارشنبه، ساعت 12 ظهر، نسبت به همین ساعت در روز گذشته 900 مگاوات افزایش یافت.

گزارش بدهی‌ها و مطالبات دولت و شرکت‌های دولتی برای دوره منتهی به 29 اسفندماه سال 1400 (سه ماهه چهارم) برای رییس جمهور ارسال شد.

رئیس مرکز کار ایران گفت: موضوع اقتصاد دیجیتال، بلاک‌چین، متاورس و فناوری‌های نوظهور در سلسله‌نشست‌های دبیرخانه دائمی متاراد بررسی می‌شود.

با ابلاغ رسمی مرکز اطلاعات مالی وزارت اقتصاد، برای نخستین بار فهرست اشخاص مظنون به پولشویی به نظام بانکی کشور ارسال شد.