شنبه 14 مهر 1403

فرهنگی خبرگزاری مهر

فرهنگی خبرگزاری مهر

سخنگوی دولت گفت: آشوب‌های اخیر کشور بیش از آن که هنجارشکنی سیاسی داشته باشد، واجد هنجارشکنی فرهنگی است. وقتی به مقابله تمام قد دشمنان با ملت می‌نگریم، بیش از پیش به قدرت ایران پی می‌بریم.

مشهد مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی با تأکید بر لزوم برجسته کردن نقاط امیدبخش جامعه، گفت: تمرکز روی نقاط قوت و امیدها بسیار حائز اهمیت است.

لباس طرفداران تیم ملی فوتبال ایران در غرفه سازمان محیط زیست در نمایشگاه بین المللی محیط زیست عرضه شد.

کتاب «خسته نباشید عمو قاسم» با نویسندگی و تصویرگری خدیجه بابایی ابرقویی توسط انتشارات کتاب جمکران منتشر شد.

علی نوریجانی می‌گوید با روندکاوی رخدادهای اخیر در کشور و جنگ بی سابقه ترکیبی و رسانه‌ای که شاهدش هستیم، جهت کمک به دیده و فهم شدن محتواهای غیرواقعی توجه به همه‌گیری سواد رسانه‌ای ضروری است.

«کهکشان نیستی»، «ایران بین دو انقلاب» و «مغازه خودکشی» عناوینی بودند که در گفتگو با خبرنگاران و کارکنان گروه رسانه‌ای مهر برای معرفی کتاب‌های در دست مطالعه‌شان، بیشترین تکرار را داشتند.

آخرین کتاب آنتونی رابینز با عنوان نیروی حیات توسط انتشارات آلاچیق منتشر شد.

کتاب «مالکیت چیست؟» اثر پی‌یر - ژوزف پرودون با ترجمه‌ای از هومن کاسبی توسط نشر افکار منتشر می‌شود.

کتاب «دوبارگی» نوشته فردین آریش توسط نشر جام جم منتشر شد.

نشست «دانشگاه و اعتراضات» از سوی کانون اندیشه جوان ظهر امروز چهارشنبه دوم آذر با حضور مهدی جمشیدی و صادق زیباکلام برگزار می‌شود.

کمپانی پارامونت لغو قرارداد فروش انتشارات سایموند اند شوستر به پنگوئن را پذیرفت و از اعتراض به حکم دادگاه سر باز زد.

جلد اول کتاب «نامه‌های زندان: از 1926 تا 1928» اثر آنتونیو گرامشی، به‌کوشش سرجو کاپریولیو، السا فوبینی با ترجمه اثمار موسوی‌نیا توسط نشر نی منتشر و راهی بازار نشر شد.

کتاب کودک «قهرمان به شکل خودم» به نویسندگی و تصویرگری کلر ژوبرت توسط انتشارات راه یار منتشر شد.

اگر آمریکا ناچار به حمله زمینی به ژاپن می‌شد، باید تلفاتی را متحمل می‌شد که نظیرش را ندیده بود. به این‌ترتیب با بمب‌های اتمی و بمباران‌های سنگین، جان سربازان خود را خرید.

کتاب «پژوهشی جامع در تصوف فرقه‌ای» نوشته محمداسماعیل عبداللهی فردا چهارشنبه دوم آذر در خانه کتاب و ادبیات ایران رونمایی می‌شود.

مشهد فرماندار مشهد گفت: امروز رسانه‌ای قوی‌تر، محکم‌تر و مؤثرتر از کتاب وجود ندارد. کتاب نه تنها یک رسانه بلکه مؤلفه ای است که برای دیگر رسانه‌ها نیز تولید محتوا می‌کند.