شنبه 14 مهر 1403

فرهنگی خبرگزاری مهر

فرهنگی خبرگزاری مهر

ششمین دوره مسابقات ملی پایان‌نامه سه دقیقه‌ای و دومین دوره مسابقات ملی کتاب سه دقیقه‌ای با معرفی برگزیدگان و مجریان برتر به کار خود پایان داد.

به منظور بهبود اخلاق و رفتار شهروندی و تکریم شعائر دینی، مجموعه فتو کلیپ‌های، گنجینه کلام توسط کتابخانه ابن سینا تولید شد.

نویسنده کتاب «شبیه» با اشاره به اینکه باید یک انس بین ما و قهرمان هایمان به وجود آید گفت: نوجوان و جوان ما تصویر واضحی از ظهور امام زمان ندارد.

روایتی شنیده نشده از لحظات آخر زندگی شهید مدافع امنیت؛ سید روح‌الله عجمیان را در این فیلم مشاهده می‌کنید.

نصب بیلبورد معرفی کتاب «صوفی و چراغ جادو» نوشته ابراهیم حسن بیگی در قالب طرح کتاب‌باران هفته کتاب، با اعتراض نویسنده اثر مواجه شد، اما دلیل اعتراض او مبهم است.

یک نویسنده و منتقد گفت: برای نوشتن از سرزمین دیگر، باید ساکن آن سرزمین شوید و با آن هم‌صدا باشید تا صدایتان شنیده شود.

نشست نقد و بررسی کتاب «بچه‌های مسجد بلال» روز سه‌شنبه 17 آبان در اندیشکده هنر و رسانه مرکز مطالعات راهبردی ژرفا؛ برگزار می‌شود.

اولین دوره لیگ فیفای «بازی ویزیون» همزمان با هفته ملی نوجوان در باغ کتاب تهران برگزار می‌شود.

مهلت ارسال آثار به جشنواره «خون نگاشت» با محوریت شهدای اغتشاشات و حرم شاهچراغ (ع) تمدید شد.

دزفول - مدیرکل کتابخانه های عمومی خوزستان گفت: ضرورت دارد شهرداری‌های دزفول در پرداخت به موقع سهم نیم درصدی درآمد خود به اداره کتابخانه های عمومی شهرستان دزفول اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.

مشهد معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه گفت: همه ما در این شرایط وظایفی داریم و باید با همگرایی، هم افزایی و امیدبخشی به جامعه از ارزش‌ها و اسلام دفاع کنیم.

بیرجند - صنعت نشر در خراسان جنوبی همواره با مشکلاتی روبه‌رو بوده و اکنون نیز با افزایش هزینه‌ها و کاهش قدرت خرید مردم این سوسوی کم جان نشر هم در صورت نبود حمایت خاموش می‌شود.

مدیرکل همکاری‌های بین‌المللی و ارتباطات خارجی وزارت فرهنگ تونس، از آمادگی این وزارتخانه برای هرگونه همکاری‌های فرهنگی میان ایران و تونس خبر داد.

شورای فرهنگ عمومی با همکاری دستگاه‌های فرهنگی و بخش خصوصی در تلاش است رویداد جامزی را جهت بازارپردازی محصولات فرهنگی مرتبط با جام‌جهانی برنامه‌ریزی و اجرایی کند.

مدیرمسئول انتشارات 27 بعثت گفت: کتاب «مست و سنگستان» یک روایت بدون تعارف از دوران اسارت است و همین امر سبب شد تا کتاب را به چاپ برسانیم.

مشهد تولیت آستان قدس رضوی گفت: در امر به معروف باید سعه صدر و تحمل داشته باشیم.