پنج‌شنبه 30 فروردین 1403

فرهنگی خبرگزاری مهر

فرهنگی خبرگزاری مهر

آئین رونمایی از کتاب «رو به راه» نوشته فاطمه سادات مظلومی فردا سه‌شنبه 21 شهریور در حوزه هنری برگزار می‌شود.

پارس‌آباد - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار پارس‌آباد گفت: هفته دفاع مقدس نماد مقاومت، غیرت و اقتدار ملت غیور ایران است.

نشست «نقش جلال آل احمد در فرهنگ و ادب معاصر» به مناسبت پنجاه و چهارمین سالروز درگذشت و یکصدمین سالروز تولد جلال آل احمد امروز دوشنبه 20 شهریور برگزار می‌شود.

دومین‌جلسه از سلسله نشست‌های گفتگو محور نوجوانان بچه‌های رستا با موضوع اعتماد به نفس امروز دوشنبه 20 شهریور در فرهنگسرای سلامت برگزار می‌شود.

کتاب «انوار بازنوشته» نوشته حامد صافی فردا سه شنبه 21 شهریور در حوزه هنری انقلاب اسلامی رونمایی می‌شود.

شماره پنجاه دیده‌بان اندیشه گزارشی مبسوط از کنفرانس «داوری در ترازوی داوری» باعنوان «از خَلوَت تا جَلوَت؛ همراه با مسافر سوادکوه» توسط مؤسسه شناخت به دو صورت چاپی و الکترونیکی منتشر شد.

فصل ادبی فرانسه با انتشار فهرست اولیه نامزدهای جوایز گنکور 2023 و یک روز پس از آن فهرست نامزدهای رنودو، شروع شد.

نویسنده کتاب «رومی روم» گفت انگیزه نوشتن این کتاب از ماهیت وحدت‌بخش اربعین نشأت می‌گیرد. جنگ هشت ساله را پشت سر گذاشته‌ایم و باری دیگر دو ملت در کنار یکدیگر قرار گرفته‌اند.

کتاب «راهنمای تصمیم گیری» نوشته نیل _ راسل جونز با ترجمه فرشید عبدی توسط انتشارات پویش مدام منتشر و روانه بازار نشر شد.

روز ولنتاین سال 1396 بود که من به اصغر پیامک دادم و ولنتاین را تبریک گفتم، آمد کلی من را دعوا کرد و گفت: «خواهر من ما مسلمان هستیم مگر ولنتاین برای ماست؟! چرا این پیامکها را به من دادی؟»

کرمانشاه - نشست تحلیل و بررسی کتاب «آبی ها» از منابع دوازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی با هدف معرفی منابع جشنواره رضوی با حضور علاقمندان به نقد کتاب برگزار شد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت با افزایش توان تولید کاغذ در داخل کشور تمام کتب درسی سال تحصیلی جدید صددرصد با کاغذ داخلی تامین شده است.

خرم‌آباد - استاندار لرستان نسبت به پیگیری مشکلات و کمبودهای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در استان قول مساعد داد.

چهارمین جلسه از سلسله نشست‌های گفتگو محور ویژه نوجوان بچه‌های رستا با موضوع دغدغه‌های نوجوان برای رسیدن به زندگی بهتر دوشنبه 20 شهریور در کتابخانه ابن‌سینا برگزار می‌شود.

کتاب «زنی در من قدم می زند» گزیده شعرهای نزار توفیق قبانی شاعر سوری با ترجمه یدالله گودرزی توسط نشر گویا به چاپ چهارم رسید.

آئین رونمایی از پوستر و فراخوان بیست‌وپنجمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون فردا دوشنبه 20 شهریور در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودک و نوجوان برگزار می‌شود.