چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403

موسیقی

موسیقی

وب‌گاه فرارو

‌لژیونر ایرانی که حالا وضعیت بهتری در بوندس لیگا دارد با خوانننده پاپ در آلمان ملاقات کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

لژیونر ایرانی که حالا وضعیت بهتری در بوندس لیگا دارد با خوانننده معروف پاپ در آلمان ملاقات کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

لژیونر ایرانی که حالا وضعیت بهتری در بوندس لیگا دارد با خوانننده پاپ در آلمان ملاقات کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

فیلم سینمایی «یادم تو رو فراموش» ساخته علی عطشانی با بازی میترا حجار و حسین یاری در نقش شهلا جاهد و ناصر محمدخانی پس از اکران در ایران و برخی از کشورهای خارجی از ساعت 8 صبح روز شنبه 17 اردیبهشت در شبکه نمایش خانگی منتشر می‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

اندیشه فولادوند که به‌زودی با «عشق روزهای کرونا» در پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه خواهد رفت، تصاویری از گریم خود برای این نمایش را منتشر کرد.

خبرگزاری تسنیم

فرارسیدن عید فطر، آغاز دوباره‌ای برای کنسرت‌های موسیقی خواهد بود، کنسرت‌هایی که در اردیبهشت 1401 در ژانرهای مختلف موسیقی از سرگرفته خواهد شد.

خبرگزاری تسنیم

قهرمان پیشین کشتی جهان گفت: پژمان درستکار نتایج خوبی گرفته و نشان داده که شَم مربیگری دارد اما همچنان سر حرفم در مورد انتخاب این سرمربی هستم.

خبرگزاری دانا

نباید این را فراموش کنیم که این جریان شکست‌خورده سیاسی که در خارج از کشور به پرویز پرستویی و گوهر خیراندیش هتاکی می‌کردند، اولین‌بار نیست که این کار را می‌کنند و قبلا هم هنرمندان ما از این جنس برخوردهای خارج از محدوده هنر و انسانیت را شاهد بودند.

وب‌گاه مشرق نیوز

چهار اثر نمایشی طی روزهای پیش رو در تالارهای اصلی، چهارسو، قشقایی و سایه مجموعه تئاتر شهر میزبان مخاطبان تئاتر هستند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، اتحادیه جهانی کشتی مصاحبه‌ای که با امیرمحمد یزدانی آزادکار جوان کشورمان داشته سوالات جالبی را مطرح کرده که متن مصاحبه را در زیر می‌خوانید: خودتان را معرفی کنید؟ امیرمحمد یزدانی هستم، آزادکار وزن 79 کیلوگرم که در مسابقات یاشاردوغو شرکت داشتم و اینجا هستم تا به سوالات شما پاسخ دهم. چه ارتباطی بین شما، حسن یزدانی و رضا یزدانی وجود دارد؟ رضا یزدانی...

خبرگزاری دانا

نایب‌قهرمان مسابقات جهانی کشتی آزاد گفت: رضا یزدانی پسرعمه‌ام هست و حسن یزدانی هم فامیل دور ماست که به نسبت با این عزیزان افتخار می‌کنم.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - اجرای 51 اثر نمایشی در 20 تماشاخانه پایتخت از جمله جلوه‌های زیبای بهشتی اردیبهشت تئاتر و آستانه عید سعید فطر است که ثمره آن گرم شدن تنور اجراهای نمایشی است. حضور هنرمندانی چون پژمان جمشیدی، پرویز پرستویی، اشکان خطیبی، بهاره رهنما، بهرام افشاری شور صحنه تئاتر را به اوج خود رسانده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

با پایان ماه رمضان و فرارسیدن عید فطر، کنسرت‌های متعددی در تهران و همین‌طور در جزیره کیش برگزار خواهد شد. نکته قدیمی اما همچنان عجیب در این میان، اجازه روی صحنه رفتن برای خوانندگان مرد در ساعت 23:59 در جزیره کیش است در حالی که خوانندگان زن و از جمله سیمین غانم که در تالار وحدتِ تهران برای زنان روی صحنه می‌روند موظفند ساعت 14 به اجرا بپردازند.

وب‌گاه خبر آنلاین

ماه مبارک رمضان به لیالی قدر رسیده است؛ ماهی ویژه عبادت و دعا و معنویت که سرشار از نمادها و سنت ها و عناصر ایرانی و اسلامی است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - اذان رحیم موذن‌زاده اردبیلی به عنوان اثر ملی و ماندگار توسط محسن حسینی نوازنده سنتور و پژوهشگر موسیقی نُت‌نویسی و اجرا شد.