جمعه 7 اردیبهشت 1403

موسیقی

موسیقی

وب‌گاه عصر ایران

نظر هوشنگ ابتهاج (سایه) از ربنای محمدرضا شجریان را ببینید.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - اقدامات دولت در شش ماه نخست ریاست جمهوری را می توان در قالب یک کارنامه 200 روزه مورد بررسی قرار داد؛ مجموعه گزارش‌های «دولتِ وعده‌های صادق» عملکرد دولت آیت الله رئیسی را در شش ماه گذشته و در بخش های مختلف اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی ارزیابی کرده است.

وب‌گاه الف

بازیگر سریال «داستان یک شهر» گفت: از نظر من کانادا جای خوبی برای زندگی نیست. آواز دهل شنیدن از دور خوش است. یک عده مرفه که پول زیاد دارند در خارج از کشور خوب زندگی می‌کنند. ولی قشر متوسط صبح تا شب مشغول کار کردن هستند، هیچ جا کشور خود آدم نمی‌شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - خواننده ترانه تیتراژ برنامه‌های «احوالپرسی» و «جشن رمضان» گفت: وقتی اصل انتقال مفاهیم ارزشمند به درستی انجام شود، موسیقی در هر نوع و گونه شنیدنی و قابل احترام است و فقطً در نوع اجرا شاهد تفاوت خواهیم بود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - بازیگر سریال «داستان یک شهر» گفت: از نظر من کانادا جای خوبی برای زندگی نیست. آواز دهل شنیدن از دور خوش است. یک عده مرفه که پول زیاد دارند در خارج از کشور خوب زندگی می‌کنند. ولی قشر متوسط صبح تا شب مشغول کار کردن هستند، هیچ جا کشور خود آدم نمی‌شود.

خبرگزاری تسنیم

بهترین اتفاقی که برای کشتی در سال 1400 رخ داد، بازگشت به صدر اخبار و ورزش ایران بود.

خبرگزاری تسنیم

علیرضا قربانی خواننده شناخته شده موسیقی کشورمان که قصد سفر به امریکا را داشت، در فرودگاهی در تورنتو و از سوی ماموران امریکایی بازداشت و بازجویی می‌شود.

وب‌گاه الف

لس آنجلس تایمز در گزارشی نوشت: برگزارکنندگان یک برنامه نوروزی در آمریکا گزارش دادند علیرضا قربانی، خواننده مشهور ایرانی، پس از بازداشت توسط ماموران آمریکایی در فرودگاهی در تورنتو، موفق به ورود به ایالات متحده نشد.

خبرگزاری ایسنا

پس از دو سال تعطیلی امسال سفرها با رونق خوبی همراه بود و اکثر مردم کشور چند روزی را در سفر سپری کردند و رخوت دو سال تعطیلی را از تن دور کردند. اما روزهای پایانی تعطیلات نوروزی برای ساکنین مشهد هنوز هم می‌تواند با لذت همراه باشد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو محمد معتمدی از خوانندگان شناخته شده موسیقی ایرانی که طی ماه‌های اخیر فعالیت‌های متعددی را در عرصه‌های مختلف موسیقی داشته در تازه‌ترین برنامه موسیقایی خود روز شنبه بیستم فروردین ماه سال جاری تازه‌ترین کنسرت اروپایی خود را در یکی از مجموعه‌های هنری شهر پاریس به نام «تئاتر دولاویل» برگزار خواهد کرد. در این کنسرت محمد معتمدی خواننده، سینا جهان آبادی نوازنده...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - صدای موسیقی، از زخم کرونا و بی‌تفاوتی‌ها، خش‌دار شده بود و کم رمق. دولت ایران قوی، از اوایل شهریورماه که سکان امور را به دست گرفت، شروع کرد به تزریق نیروی امید با چاشنی مدیریت صادقانه در عمل به وعده‌ها. موسیقی آرام آرام جان گرفت.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دارنده هفت بازوبند پهلوانی کشور با بیان اینکه همچنان قصد حضور در مسابقات پهلوانی کشور را دارم گفت: بسته شدن بازوبند پهلوانی کشور توسط آیت‌الله رییسی رییس جمهوری کشورمان بسیار با ارزش و این موضوع باعث شد تا در ذهن همه ثبت شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: «گاندو»؛ از پخش غیرمنتظره تا توقف یکباره، برگزاری مناظره‌های انتخاباتی، به کارگیری واژه «سریال»، ماجرای حق پخش فوتبال‌ها و رأی مجلسی ها، چکش حراج بر نقد فراستی، انتقادهایی صریح از «جناب تلویزیون» و سانسورهایش، گاف حضور همزمان یک مجری در دو برنامه زنده و...؛ از جمله محوری‌ترین انتقادهایی بودند که صداوسیما را با چالش اساسی در سال 1400 مواجه کردند.

خبرگزاری ایسنا

«گاندو»؛ از پخش غیرمنتظره تا توقف یکباره، برگزاری مناظره‌های خنثی، انتقاد از به کارگیری واژه «سریال»، ماجرای ناتمام حق پخش فوتبال‌ها، چکش حراج بر نقد فراستی، انتقادهایی صریح از «جناب تلویزیون» و سانسورهایش، گاف حضور همزمان یک مجری در دو برنامه زنده و...؛ از جمله محوری‌ترین انتقادهایی بودند که صداوسیما را با چالش اساسی در سال 1400 مواجه کردند.