سه‌شنبه 18 اردیبهشت 1403

موسیقی

موسیقی

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - فیلم سینمایی «یادم تو رو فراموش» به کارگردانی علی عطشانی نامزد بهترین فیلم هفتمین جشنواره فورواردین آمریکا شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - بازهم دولت مردمی سیزدهم، در عمل ثابت کرد حاشیه‌سازی‌ها و پیش‌گویی‌ها، نادرست بوده است؛ این‌بار در فرهنگ و هنر؛ و البته موسیقی. در این حوزه، می‌توان نقاط روشنی یافت که پیش‌بینی‌ها برای سال‌های آتی را امیدوارانه و خوش‌بینانه می‌کند. حرف‌ها و عمل‌های دولت «ایران قوی» که چنین می‌گوید.

خبرگزاری ایسنا

اواخر بهمن‌ماه به علت افزایش شیوع سویه امیکرون در کشور، اعلام شد که کنسرت‌ها تنها امکان برگزاری با 20 تا 30 درصد از ظرفیت سالن‌ها را دارند؛ امری که برخی بر این باور بودند نشان از تاکید دولت بر لغو کلی کنسرت‌ها در شرایط موجود را دارد که البته اینگونه نشد و تنها عده‌ای از هنرمندان موسیقی برای لغو کنسرت‌هایشان اقدام کردند و باقی آنها حتی با همان ظرفیت اندک و البته افزایش قیمت به برگزاری...

وب‌گاه خبر آنلاین

«آوای جادویی»، مسابقه تازه خوانندگی است که با مربی‌گری و داوری محمد اصفهانی، رضا صادقی، رضا یزدانی و محمد معتمدی، در تلوبیون پلاس پخش خواهد شد.

خبرگزاری دانا

مسابقه بزرگ استعدادیابی «آوای جادویی» از پنج‌شنبه 26 اسفند همزمان با شب نیمه شعبان به صورت هفتگی و رایگان از تلوبیون پلاس پخش می‌شود.

خبرگزاری تسنیم

مسابقه استعدادیابی "آوای جادویی" از پنجشنبه 26 اسفند همزمان با شب نیمه شعبان به صورت هفتگی و رایگان از تلوبیون پلاس پخش می‌شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مسابقه استعدادیابی «آوای جادویی» همزمان با شب نیمه شعبان به صورت هفتگی و رایگان از تلوبیون پلاس پخش می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مسابقه استعدادیابی «آوای جادویی» از پنج‌شنبه 26 اسفند همزمان با شب نیمه شعبان به صورت هفتگی و رایگان از تلوبیون پلاس پخش می‌شود.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری تسنیم

رئیس فدراسیون کشتی گفت: به سجادی، وزیر ورزش گفتم من را بردار ولی تا وقتی هستم محکم کار می‌کنم و حرفم را می‌زنم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی در واکنش به خبر تخریب سنگ قبر شجریان گفت: این موضوع از اساس کذب بوده و تاکنون هیچ موردی در خصوص این موارد مشاهده نشده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: روز گذشته رایان شجریان فرزند استاد محمدرضا شجریان در صفحه اینستاگرام خود از سعی چند شخص جهت تخریب و یا شکاندن سنگ پدرش در آرامگاه فردوسی خبر داده بود و جهت صحت و سقم این خبر درخواست مراجعه عموم بر سر مزار پدرش و تهیه عکس و فیلم داشت.

خبرگزاری ایسنا

روز گذشته رایان شجریان فرزند استاد محمدرضا شجریان در صفحه اینستاگرام خود از سعی چند شخص جهت تخریب و یا شکاندن سنگ پدرش در آرامگاه فردوسی خبر داده بود و جهت صحت و سقم این خبر درخواست مراجعه عموم بر سر مزار پدرش و تهیه عکس و فیلم داشت.

خبرگزاری ایرنا

مشهد - ایرنا - مدیر روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی خبر تخریب سنگ قبر استاد شجریان را تکذیب کرد.