چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403

موسیقی

موسیقی

خبرگزاری خبرنگاران جوان

علی نصیریان، حمیدرضا نوربخش و علیرضا قزوه هر یک به شکلی از آلبوم خنیاگر و هنر شهرام ناظری تعریف کردند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - بیش از 50 کنسرت موسیقی پاپ و سنتی در پایتخت و سایر استان‌ها و شهرستان‌های کشور با 30 درصد ظرفیت در فروردین ماه 1401 برگزار می‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

هادی عامل، مجری و گزارشگر شناخته‌شده کُشتی می‌گوید طبق دستورالعمل نباید حین گزارش گریه کنند و احساسات‌شان را بُروز دهند. او با ذکر نام حسن یزدانی، حمید سوریان و رضا یزدانی از لحظاتی گفت که بعد از گزارش زارزار گریه کرده است.

خبرگزاری میزان

فیلم‌های سینمایی «دینامیت» از مسعود اطیابی، «گشت 3» به کارگردانی سعید سهیلی، مطرب به کارگردانی محسن کیایی، هزار پا به کارگردانی ابوالحسن داوودی و متری شیش و نیم به کارگردانی سعید روستایی پنج فیلم پرفروش تاریخ سینمای کشور هستند.

وب‌گاه مشرق نیوز

مشهد یکی از توریستی‌ترین شهرهای ایران است و سالانه تعداد زیادی مسافر برای زیارت حرم امام رضا (ع) راهی این شهر می‌شوند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در حال و هوای عکس محمدرضا شجریان به همراه اکبر عبدی و همایون شجریان خنده‌ای از سر شوق، حال خوش، دوستی، به جا آوردن سنت‌های دیرینه دیده می‌شود.

خبرگزاری دانا

یکی از برنامه‌های افرادی که در تعطیلات عید قصد دید و بازدید رفتن و گردش و مسافرت را ندارند، مربوط به دیدن برنامه‌های تلویزیونی همچون سریال‌های خانگی، سریال‌های تلویزیونی و فیلم‌های سینمایی است.

خبرگزاری ایسنا

شماره 71 فصلنامه «نقد و بررسی کتاب تهران» ویژه نوروز منتشر شد.

خبرگزاری میزان

جدول فروش هفتگی سینمای کشور با اعلام صدرنشینی فیلم سینمایی «گشت 3» به کارگردانی سعید سهیلی منتشر شد. هر چند همچنان بیشترین فروش در سینما‌های کشور در سال جاری در دستان «دینامیت» است.

خبرگزاری ایسنا

علیرضا طلیسچی در آستانه عید نوروز، تازه‌ترین قطعه خود با عنوان «نه نمیارم» را منتشر کرد.

خبرگزاری ایسنا

خنده‌ای از سر شوق، حال خوش، دوستی، به جا آوردن سنت‌های دیرینه، خداحافظی با زمستان و سلامی به بهار و غیره و غیره، همگی در حال و هوای عکس محمدرضا شجریان به همراه اکبر عبدی و همایون شجریان دیده می‌شود.

خبرگزاری میزان

فیلم سینمایی «گشت 3» به کارگردانی سعید سهیلی با فروشی معادل 42 میلیارد تومان به مسیر اکران خود در سینما‌های کشور پایان داد تا در نهایت به عنوان دومین فیلم پرفروش سینمای کشور شناخته شود.

خبرگزاری ایسنا

چندی پیش هنرمندان ساوجی در جشنواره ملی موسیقی نوای مهر رتبه برگزیده کشوری را کسب کرده و در آئین اختتامیه این جشنواره که اواسط اسفندماه در تالار وحدت تهران برگزار شد، تجلیل شدند.

خبرگزاری ایسنا

حدود شش ماه از انتصاب محمد الهیاری در سمت مدیرکلی دفتر توسعه کتاب و کتاب‌خوانی می‌گذرد و او همچنان مسوولیت سرپرستی دفتر موسیقی را هم همزمان عهده‌دار است. حدود یک ماه هم از وعده‌ی وزیر برای انتخاب مدیر جدید دفتر موسیقی می‌گذرد، اما همچنان تکلیف این نهاد مهمِ سیاستگذار در حوزه موسیقی مشخص نشده است.

خبرگزاری ایسنا

مدیرعامل هلدینگ صبا ایده که پلتفرم‌های فیلیمو و آپارات زیرمجموعه آن محسوب می‌شود، با انتقاد صریح از واگذاری پخش یک برنامه به پلتفرمی دیگر وابسته به صداوسیما به‌رغم توافق کلی، به عدم پاسخگویی ساترا به طرح‌ها در سامانه‌هایشان هم واکنش نشان داد.