یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

موسیقی

موسیقی

خبرگزاری ایسنا

آیین اختتامیه نخستین جشنواره ملی موسیقی «نوای مهر» عصر 15 اسفندماه با حضور جمعی از هنرمندان برگزار شد و برگزیدگانش را شناخت.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - هنرمندان پیشکسوت عصر یکشنبه به مناسبت فرارسیدن 15 اسفند روز درختکاری و هفته منابع طبیعی، هشت اصله نهال میوه به یاد همکاران فقید خود کاشتند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سرپرست معاونت فرهنگی و آموزشی بنیادشهید و امور ایثارگران گفت: موسیقی یکی از مهمترین جلوه‌های هنر است که می‌تواند به خوبی مفاهیم مربوط به ایثار را منتقل کند و بنیاد شهید و امور ایثارگران و به ویژه اداره کل امور هنری بنیاد آمادگی حمایت از این آثار را دارد.

خبرگزاری ایسنا

سرپرست معاونت فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: موسیقی یکی از مهمترین جلوه‌های هنر است که می‌تواند به خوبی مفاهیم مربوط به ایثار را منتقل کند و بنیاد شهید و امور ایثارگران و به ویژه اداره کل امور هنری بنیاد آمادگی حمایت از این آثار را دارد.

وب‌گاه خبر آنلاین

کیوان مهرگان، ششمین دفتر شعر خود با نام «طوفان در زنجیر» را منتشر کرد. شعرهای این کتاب، اگرچه عاشقانه هستند اما از نظر مضمون، تنوع دارند.

وب‌گاه خبر آنلاین

مجموع فروش 10 فیلم پر مخاطبی که سال 1400 روی پرده سینما رفت، تا اینجای کار چیزی حدود 142 میلیارد تومان است که سهم بزرگی از آن به «دینامیت» و «گشت ارشاد3» اختصاص دارد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - نخستین جشنواره ملی موسیقی «نوای مهر» شنبه (14 اسفند) میزبان تک آهنگ‌ها بود.

خبرگزاری میزان

جدول فروش هفتگی سینمای کشور با اعلام صدرنشینی فیلم سینمایی «گشت 3» به کارگردانی سعید سهیلی منتشر شد. هر چند همچنان بیشترین فروش در سینما‌های کشور در سال جاری در دستان «دینامیت» است.

خبرگزاری ایسنا

مدیرکل امور هنری بنیاد شهید و امور ایثارگران برنامه‌های اجرایی نخستین جشنواره ملی موسیقی «نوای مهر» را در آستانه روز بزرگداشت شهدا تشریح کرد.

خبرگزاری تسنیم

علی قمصری در تازه‌ترین گام از پروژه‌ی «تار ایرانی» به استان البرز رفته و با همراهی همایون نصیری و حسین رضایی‌نیا به اجرای برنامه پرداخته است.

خبرگزاری تسنیم

پیام عزیزی در کلیپ آهنگ «پیامبر بخشش» که حاوی اشعار زیبایی در وصف خلق عظیم پیامبر اسلام است، از تصاویر گذشت از قصاص یک قاتل و بخشش خانواده مقتول استفاده کرده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - در آخرین هفته از اکران سال سینمایی 1400 سه فیلم پرفروش دست نخورده در جایگاه خود باقی ماندند. «دینامیت» با اختلاف در صدر ماند. «گشت ارشاد 3» با اختلاف 16 میلیاردی دوم شد و «قهرمان» با فاصله‌ای فاحش به رده سوم رسید.

وب‌گاه خبر آنلاین

سرمربی سابق تیم ملی کشتی آزاد کشورمان در خصوص اتفاقات تلخ المپیک و همین طور ارتباطاتی که با بازیکنان فوتبال دارد صحبت کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در جشن تولد 71 سالگی مجید مظفری بازیگرانی چون ساعد سهیلی، همسرش گلوریا هاردی و برادرش حضور داشتند.

خبرگزاری تسنیم

شهرام ناظری مردی است که در آواز ایرانی بندهای بسیاری را گسسته و تابوهایی بسیاری را شکسته است؛ نام او آشناست اما آثارش هنوز آنگونه که شایسته است، شنیده نشده‌اند.