یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

موسیقی

موسیقی

وب‌گاه خبر آنلاین

فرزند محمدرضا شجریان، با انتشار یک استوری در صفحه شخصی اینستاگرامش، از خبرهایی مبنی بر تلاش عده‌ای برای شکستن سنگ آرامگاه پدرش نوشت.

خبرگزاری دانا

رئیس فدراسیون کشتی گفت: آرزوی ما سالی 200 میلیارد تومان است اما کشتی به سالی حداقل 140 میلیارد بودجه نیاز دارد.

خبرگزاری تسنیم

رئیس فدراسیون کشتی با اشاره درخواست‌هایش درباره مسائل مالی عنوان کرد: به جای اینکه بگویید سهم کشتی را بدهید باید اینگونه گفت که حق این رشته داده شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - فیلم‌های «دینامیت» با بیش از 55 میلیارد تومان، «گشت ارشاد 3» با بیش از 41 میلیارد تومان و «قهرمان» با بیش از 12 میلیارد تومان پرفروش‌ترین فیلم‌های سال 1400 را به خود اختصاص دادند.

خبرگزاری میزان

جدول فروش هفتگی سینمای کشور با اعلام صدرنشینی فیلم سینمایی «گشت 3» به کارگردانی سعید سهیلی منتشر شد. هر چند همچنان بیشترین فروش در سینما‌های کشور در سال جاری در دستان «دینامیت» است.

خبرگزاری تسنیم

گروه سازینه در شبی که بزرگداشتِ حکیم نظامی گنجوی بود، با هنرمندانی از نقاط مختلف ایران، مخاطبانش را به سفری موسیقایی برد.

خبرگزاری ایسنا

آلبوم موسیقی «پناه» با حضور جمعی از اهالی فرهنگ و هنر روز سه‌شنبه، 17 اسفندماه رونمایی شد.

خبرگزاری تسنیم

آلبوم موسیقی «پناه» تازه‌ترین اثر تولید شده در سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با محوریت خانواده منتشر شد.

خبرگزاری تسنیم

گروه نوای مهر به سرپرستی مهدی عیوقی در سفری دو ماهه به امریکای لاتین، تلاش دارد تا موسیقی ایرانی را در این منطقه معرفی کند.

خبرگزاری ایسنا

حسین علیشاپور خواننده آواز ایرانی و پژوهشگر موسیقی در سخنانی از نحوه برخورد برخی مخاطبان با هنرمندان در فضای مجازی و به کار بردن الفاظ رکیک درباره آنها انتقاد کرده است. او همچنین با گله از رفتارهای خود هنرمندان موسیقی با یکدیگر، تصریح کرده است که «موسیقیدان‌ها نیز خودشان به یکدیگر رحم نمی‌کنند.»

وب‌گاه خبر آنلاین

مهر نوشت: سعید اکبری که دو سالی است اجرای آیتم ورزشی برنامه صبحگاهی شبکه سه را بر عهده دارد از سختی دعوت از فوتبالی‌ها در اول صبح سخن گفت و اینکه برخی را به هوای کله پاچه به آنتن آورده است.

خبرگزاری مهر

سعید اکبری که دو سالی است اجرای آیتم ورزشی برنامه صبحگاهی شبکه سه را بر عهده دارد از سختی دعوت از فوتبالی‌ها در اول صبح سخن گفت و اینکه برخی را به هوای کله پاچه به آنتن آورده است.

وب‌گاه الف

داستان برگزاری کنسرت‌های موسیقی در دوران کرونا، در دولت قبل هم چندباری مطرح شد، اما کسی حاضر نشد ریسکش را بپذیرد و ماجرایش به بایگانی سپرده می‌شد. البته همه دلایل از سر گرفته نشدن کنسرت‌ها، مدیران فرهنگی نبودند. تهیه‌کنندگان و برگزارکنندگان معتقد بودند که برگزاری کنسرت با ظرفیت 30 تا 50 درصد ظرفیت سالن و یک سانس در روز و بدون افزایش دلخواه قیمت بلیت‌ها، توجیه اقتصادی مناسبی ندارد.

خبرگزاری دانا

آیین اختتامیه نخستین جشنواره ملی موسیقی «نوای مهر» با معرفی برگزیدگان این رویداد هنری در تالار وحدت تهران برگزار شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - نخستین جشنواره ملی موسیقی «نوای مهر» طی آیینی با حضور جمعی از هنرمندان و تجلیل از برگزیدگان به کار خود پایان داد.