یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

موسیقی

موسیقی

وب‌گاه اقتصاد نیوز

جشن تولد 71 سالگی مجید مظفری شب گذشته با حضور ساعد سهیلی، همسرش گلوریا هاردی و تعدادی دیگر از هنرمندان برگزار شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

جشن تولد 71 سالگی مجید مظفری شب گذشته با حضور ساعد سهیلی، همسرش گلوریا هاردی و تعدادی دیگر از هنرمندان برگزار شد.

خبرگزاری تسنیم

فراخوان دهمین جشنواره بین‌المللی "دف نوای رحمت" با شعار «هنر، همگرایی و مهربانی» اعلام شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - در هفته پیش رو برخی از خوانندگان موسیقی سنتی و پاپ در تهران میزبان علاقمندان موسیقی هستند و تعدادی از خوانندگان پاپ کشورمان همچنان به تور کنسرت‌های خود در کشور ادامه می‌دهند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر فرهنگ لبنان با اعلام حمایت از برنامه های پیش‌بینی شده برای هفته فرهنگی ایران در کشور لبنان، ابراز امیدواری کرد که با همکاری‌های دوجانبه تهران - بیروت شاهد توسعه روابط فرهنگی و هنری دو کشور باشیم.

خبرگزاری میزان

رهبر ارکستر ملی ایران گفت: حال که سال در انتهای خود به سر می‌برد امیدوارم و آرزو می‌کنم که در سال جدید کرونا به طور کلی و قطعی به اتمام برسد، بسیاری از اهالی هنر موسیقی از بیکاری و کم کاری خسته شده اند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون رئیس‌جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با تاکید بر اینکه سیاست‌های اصلی بنیاد تمرکز بر مأموریت‌های اصلی، اصلاح ساختاری بنیاد و عدالت در ارائه خدمات به ایثارگران است، برنامه های روز بزرگداشت شهدا 22 اسفند ماه را تشریح کرد.

خبرگزاری تسنیم

معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید در نشست خبری گفت: نظام انتصاب مدیران تنظیم شد که در سازمان اقتصادی کوثر به نام «امساک» و در خود بنیاد با اسم «شمسا» شناخته می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، لبنان را کشور فرهنگ، مقاومت و عزت توصیف کرد و گفت: سفر به لبنان گامی در مسیر تلاش برای تقویت روابط فرهنگی دو کشور است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، امیرحسین قاضی زاده هاشمی، صبح یکشنبه در نشست خبری تبیین برنامه‌های دهه منتهی به 22 اسفند سالروز بزرگداشت شهدا با اشاره به عملکرد پنج ماهه این سازمان، اظهار داشت: در ابتدای کار نیاز بود سازمان و ماموریت‌هایش را بشناسیم و بر اساس آن برنامه ریزی انجام دهیم که 2 ماهه ابتدایی کار ما به شناخت سپری شد. وی افزود: بنیاد شهید در تمامی حوزه‌های دولت نقش دارد؛...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، گفت: شبکه تلویزیونی المنار در جنگ روایت‌ها موفق بوده و به عنوان یکی از قوی‌ترین سنگرهای رسانه‌ای برای جلوگیری از تحریف واقعیت‌ها شناخته شده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در نخستین روز سفر به لبنان با حضور در روضه الشهیدین بیروت ضمن قرائت فاتحه، نثار شاخ گل و ادای احترام به شهدا، با شماری از مادران شهید دیدار و گفت‌وگو کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

مازیار فلاحی، خواننده پاپ ایرانی که در اوکراین سکونت دارد در پی حمله نظامی روسیه به این کشور پیامی را منتشر کرد.

خبرگزاری تسنیم

سرود در کشورمان برای مدت‌های زیادی فراموش شده بود، اکنون اما توجه زیادی به سرود می‌شود، اما بیشتر این توجهات در راستای کمی است و کمتر شاهدِ تولیدِ سرودهایی ماندگار هستیم.