شنبه 14 مهر 1403

مکارم شیرازی

مکارم شیرازی

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس ستاد استهلال دفتر مقام معظم رهبری درباره تاریخ عید فطر 1402 توضیحاتی ارائه کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در روزهای اخیر هم برداشتن حجاب توسط یکی از زائران در مسجدالنبی (ص) چالش برانگیز شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

هر ساله در آستانه ماه مبارک رمضان و همچنین حلول ماه شوال، گروه‌های رصدی از سرتاسر کشور و از جمله اصفهان برای رصد هلال ماه نو اعزام می‌شوند.

وب‌گاه 55 آنلاین

میزان فطریه عید فطر از نظر مراجع تقلید اعلام شد

وب‌گاه دنیای اقتصاد

تاکنون دفاتر آیت الله سیستانی، آیت الله جوادی آملی و آیت الله مکارم شیرازی میزان و مبلغ فطریه امسال را اعلام کرده اند:

وب‌گاه فرارو

دفتر مقام معظم رهبری در قم درباره میزان زکات فطره و کفاره ماه مبارک رمضان با اشاره به آنکه مؤمنان می‌توانند قیمت سه کیلو گندم یا برنج و مانند آن را از محل سکونت خود استعلام و آن را بر اساس مقدار شرعی به عنوان زکات فطره پرداخت کنند، اعلام کرد این مبلغ در سال جاری به زودی توسط دفتر معظم‌له اعلام خواهد شد.

وب‌گاه 55 آنلاین

با توجه به این که روزهای پایانی ماه مبارک رمضان را سپری می‌کنیم؛ به رسم هر ساله و در آستانه عید سعید فطر، مراجع تقلید میزان زکات فطریه امسال را اعلام کردند.

وب‌گاه فرارو

از آنجا که میزان زکات فطره برای هر فرد سه کیلوگرم است، مبلغ آن برای فطریه بدل از آرد شصت (60) هزار تومان و برای فطریه بدل از برنج ایرانی سی صد و شصت (360) هزار تومان و فطریه بدل از برنج غیر ایرانی، صد و پنج (105) هزار تومان تعیین شده است.

خبرگزاری تسنیم

پرداخت زکات فطره از جمله اعمال واجب پایان ماه رمضان است اما آیا آیا فطریه به "زندانیان جرائم غیرعمد" هم تعلق می‌گیرد؟ در این مطلب، نظر مراجع عظام تقلید در این باره آمده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

میزان کفاره روزه و مبلغ فطریه در سال 1402 اعلام شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

پرداخت زکات فطره از جمله اعمال واجب پایان ماه رمضان است که در این راستا برخی مؤمنان پس از یک ماه روزه‌داری با پرداخت فطریه، زندانیان جرایم غیرعمد را هم در شادی عید سعید فطر سهیم می‌کنند.

خبرگزاری مهر

قم - میزان فطریه و کفاره روزه ماه مبارک رمضان طبق نظر آیت الله مکارم شیرازی با صدور اطلاعیه‌ای از سوی دفتر این مرجع تقلید اعلام شد.

وب‌گاه فرارو

آنجا که میزان زکات فطره برای هر فرد سه کیلوگرم است، مبلغ آن برای فطریه بدل از آرد شصت (60) هزار تومان و برای فطریه بدل از برنج ایرانی سی صد و شصت (360) هزار تومان و فطریه بدل از برنج غیر ایرانی، صد و پنج (105) هزار تومان تعیین شده است.

وب‌گاه عصر ایران

تاکنون دفاتر آیت الله سیستانی، آیت الله جوادی آملی و آیت الله مکارم شیرازی میزان و مبلغ فطریه امسال را اعلام کرده اند

وب‌گاه عرشه آنلاین

مبلغ فطریه و کفاره 1402 اعلام شد.