یک‌شنبه 15 مهر 1403

مکارم شیرازی

مکارم شیرازی

خبرگزاری تسنیم

رئیس جمهور در تماس تلفنی با مراجع عظام تقلید به مناسبت آغاز سال جدید، ضمن تبریک سال نو و حلول ماه مبارک رمضان، برای آنان آرزوی سلامتی و سالی سرشار از برکت و موفقیت کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس جمهور در تماس تلفنی با مراجع عظام تقلید به مناسبت آغاز سال جدید، ضمن تبریک سال نو و حلول ماه مبارک رمضان، برای آنان آرزوی سلامتی و سالی سرشار از برکت و موفقیت کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

اعتمادآنلاین نوشت: آیت‌الله جوادی آملی گفت: اگر آن عقل اندیشور، مراکز علمی کشور را به خوبی اداره کرد و اگر آن عقلی که مسئول انگیزه است کشور را به عدل و داد اداره کرد، مجموع علم صائب و عمل صالح، «أحسن الأقوال و الأحوال» یک مملکت است.

خبرگزاری دانشجو

گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری دانشجو - سید رضا میرجعفری، سال 1401 را می‌توان از سال‌های پر آه و افسوس از دست دادن صاحبان دل و اندیشه دانست. از همان آغاز و در اواخر روز اول فروردین همین سال بود که خبر وفات آیت الله ری شهری آمد، آیت الله محمد ری شهری از یاران دیرینه امام و رهبری که خدمات والایی در راستای فرهنگ، اندیشه و معارف اسلام ناب و انقلاب اسلامی داشت که مهم‌ترین دستاورد وی را می‌توان...

وب‌گاه فرارو

آیت الله مکارم به پرسشی درباره «سفر در ماه رمضان به درخواست شوهر» پاسخ داد و اعلام کرد در صورت درخواست شوهر سفر در ماه رمضان مجاز است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

معمولا در مراسم عمامه‌گذاری، مرجع تقلید یا یک عالم بزرگ روی سر طلبه، عمامه می‌گذارند، اما این بار، امام جمعه خوش ذوق رامسر ابتکار جالبی برای این مراسم به خرج داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

شفقنا نوشت: آیت الله علوی بروجردی گفت: این‌ها مردمی بودند که دائم به دنبال ما می‌آمدند و در هر کاری کنار ما بودند..... سعی کنیم از این به بعد با این مردم رفیق باشیم و ارتباط داشته باشیم. خدا می‌داند آن بچه‌ای که رفته و مسیحی شده، مسئولیتش را از دوش من برنمی‌دارند. این بچه شیعه است. من باید او را برگردانم. من حق ندارم او را رها کنم. حالا دل ما هم خوش باشد که او رفت که رفت! حالا راحت...

وب‌گاه مشرق نیوز

مراسم عمامه‌گذاری طلاب به مناسبت نیمه شعبان امروز در دفتر آیات عظام نوری همدانی، مکارم شیرازی و جوادی آملی و همچنین در دفتر آیت‌الله فاضل لنکرانی و آیت‌الله کریمی جهرمی برگزار شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: همزمان با روز نیمه شعبان، مراسم جشن عمامه گذاری طلاب ایرانی و غیر ایرانی در دفتر آیت الله مکارم شیرازی، کریمی جهرمی و فاضل لنکرانی برگزار شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رئیس سابق سازمان حوزه‌ها و مدارس علمیه خارج از کشور شفاف سازی و پاسخگویی مسئولین در موضوع مسمومیت ها را بسیار حائز اهمیت دانست و بر این موضوع تاکید کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

آیت الله مکارم شیرازی گفت: باید سعی کنیم نرم گفتار و خوش برخورد باشیم و برخورد نرم را در امر به معروف و نهی از منکر مراعات کنیم که تندگویی و تندخویی چیزی جز لجاجت طرف مقابل به همراه ندارد؛ ما واقعاً مسؤولیم و باید در آخرت جوابگو باشیم. اگر از ما روز قیامت بپرسند چه کسی به شما گفته بود این گونه امر به معروف کنید چه داریم بگوییم؟

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سردار ریحانی گفت: در ماجرای مسمومیت دانش‌آموزان کرمانشاهی سرنخ‌هایی به‌دست آمده و در حال بررسی موضوع هستیم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

: آیت الله مکارم شیرازی گفت: به‌راستی چقدر باید زحمت کشیده شود تا جوانی به مسجد کشیده شود و ما این‌گونه به راحتی آن‌ها را از دست می‌دهیم. بسیاری از مسجدراندگان و کسانی که به مکتب‌های الحادی روی آوردند، به واسطه همین برخوردها و این به اصطلاح مسلمان‌هایی بوده که این چنین سخن گفتند، آنهایی که شروط دعوت را نمی‌دانستند.

وب‌گاه خبر آنلاین

عصر ایران نوشت: آیت الله مکارم شیرازی گفت: به‌راستی چقدر باید زحمت کشیده شود تا جوانی به مسجد کشیده شود و ما این‌گونه به راحتی آن‌ها را از دست می‌دهیم. بسیاری از مسجدراندگان و کسانی که به مکتب‌های الحادی روی آوردند، به واسطه همین برخوردها و این به اصطلاح مسلمان‌هایی بوده که این چنین سخن گفتند، آنهایی که شروط دعوت را نمی‌دانستند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

آیت الله مکارم شیرازی گفت: به‌راستی چقدر باید زحمت کشیده شود تا جوانی به مسجد کشیده شود و ما این‌گونه به راحتی آن‌ها را از دست می‌دهیم.