شنبه 14 مهر 1403

مکارم شیرازی

مکارم شیرازی

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: به رسم هر ساله با نزدیک شدن به روزهای پایانی ماه رمضان و در آستانه عید سعید فطر، برخی از مراجع تقلید میزان زکات فطریه امسال را اعلام کردند.

خبرگزاری مهر

قم - مراجع تقلید، نهادهای عالی و مراکز حوزوی در بیانیه‌های جداگانه، مردم ایران و امت اسلامی را به شرکت گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کردند.

وب‌گاه خبر آنلاین

در آستانه روز جهانی قدس، نهادها، ارگانها، مراجع تقلید، احزاب و گروه ها و شخصیت های برجسته کشور، عموم مردم را به شرکت در راهپیمایی روز قدس و حمایت از مردم فلسطین دعوت کردند.

خبرگزاری مهر

قم - مرجع تقلید شیعیان جهان گفت: جهان اسلام خود را در برابر این مسأله مسئول بداند و رهبران و متولیان امور نسبت به آزادی قدس و حمایت از حقوق مردم مظلوم فلسطین بی تفاوت نباشند.

وب‌گاه خبر آنلاین

شفقنا نوشت: دفتر حضرت آیت الله العظمی جوادی آملی میزان زکات فطره را اعلام کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

فارس نوشت: آیت‌الله مکارم شیرازی با صدور پیامی همگان را به شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

مراجع عظام تقلید با صدور پیام‌های جداگانه‌ای از مسلمانان جهان بویژه مردم ایران اسلامی دعوت کردند که حضوری باشکوه در راهپیمایی روز جهانی قدس داشته باشند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

چند روزی است که تصاویری از بستری شدن حجت‌الاسلام محسن قرائتی در فضای مجازی دست به دست می‌شود، در حالی که این تصاویر مربوط به کسالت این استاد اخلاق در سال‌های گذشته است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

معاون اول رئیس‌جمهور مصوبه مربوط به تعیین کمک هزینه مسکن کارگران مشمول قانون کار در سال 1402 را ابلاغ کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

هر ساله در آستانه ماه مبارک رمضان و همچنین حلول ماه شوال، گروه‌های رصدی از سرتاسر کشور و از جمله اصفهان برای رصد هلال ماه نو اعزام می‌شوند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس‌جمهور سابق آمریکا ادعا کرد: «وقتی به دادگاه رفتم - که به نوعی می‌شود گفت زندان است - آنها دور من را گرفتند و اینطور بگویم که داشتند گریه می‌کردند. منظورم آدم‌هایی است که در آنجا کار می‌کنند و حرفه‌ای هستند.»

وب‌گاه 55 آنلاین

آیا در هنگام روزه بودن میتوان سرم با آمپول تزریق کرد؟

وب‌گاه مشرق نیوز

شب قدر، شب لطف و سرازیر شدن رحمت پروردگار است؛ شبی که که تقدیرات الهی بر اساس شایستگی‌ها و میزان ایمان و تقوای افراد مشخص می‌شود.

وب‌گاه 55 آنلاین

اگر می خواهید بدانید نزدیکی با همسر در ماه رمضان روزه را باطل می کند یا نه، این مطلب را تا انتها دنبال کنید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

آیت الله سبحانی گفت: دولت باید برای مردم خانه های ویلایی 200 - 300 متری بسازد، حفظ اسلامیت نظام با این انبوه‌سازی ها نمی شود.