شنبه 14 مهر 1403

مکارم شیرازی

مکارم شیرازی

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سردار اسماعیل قاآنی در ادامه سفر دو روزه خود به شهر مقدس قم عصر پنجشنبه به حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) مشرف شد و حرم بانوی کرامت را زیارت کرد.

خبرگزاری مهر

قم - مرجع تقلید شیعیان گفت: شکست اسرائیل و دشمنان جبهه مقاومت، در حقیقت شکست آمریکاست، چرا که آمریکا به آن‌ها دلخوش است و وقتی عقب نشینی آنها را می بیند، ناراحت می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: اکنون سه وزارتخانه از دولت سیزدهم بدون وزیر شده است؛ لذا رئیس جمهور باید هرچه سریعتر، افراد کارآمد و شایسته‌ای را برای تصدی این وزارتخانه‌ها به مجلس معرفی کند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی با حضور در منزل حجت الاسلام و المسلمین محسن قرائتی رئیس ستاد اقامه نماز از او عیادت کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

کریستیانو رونالدو و همسرش، یکی از فرزندان خود را برای انجام عمل جراحی در بیمارستان بستری کردند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

آیت‌الله العظمی نوری همدانی گفت: مردم امروز در سختی معیشت هستند و باید خدمت به مردم و حل مشکلات آنان اولویت کار مسئولان باشد.

وب‌گاه خبر آنلاین

آیت‌الله نوری همدانی در دیدار با رئیس کل دادگستری قم ضمن تشکر از زحمات قوه قضائیه گفت: اجرای امر به معرف و نهی از منکر با در نظر گرفتن شرایطش، لازم و ضروری است.

وب‌گاه خبر آنلاین

مهر نوشت: مرجع تقلید شیعیان گفت: جهت ریشه‌کنی فقر باید زمینه تولید و اشتغال برای همگان فراهم شود

وب‌گاه دنیای اقتصاد

موفقیت وزارت اطلاعات در ضربه به رژیم صهیونیستی: اسماعیل خطیب، وزیر اطلاعات در سفر به استان مرکزی در جلسه شورای تامین از موفقیت‌های وزارت اطلاعاتِ دولت مردمی و انقلابی در وارد کردن ضربه‌های کارآمد به درون و بیرون رژیم صهیونیستی خبر داد و گفت: با هم‌افزایی دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی، پیام صلابت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران به جهانیان مخابره شد. وزیر اطلاعات گفت: دستگاه‌های نظارتی، اطلاعاتی...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

آیت‌الله ناصر مکارم شیرازی گفت: اگر مسئولین کار را جدی بگیرند، کارمندان سطوح میانی و پایینی نیز جدی خواهند بود و خیلی از مشکلات مردم به آسانی حل می‌گردد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

آیت‌الله ناصر مکارم شیرازی گفت: مردم توقع دارند هر اندازه که مشکلات اقتصادی کم شود و مردم بتوانند یک زندگی سالم داشته باشند، به همان نسبت جرایم نیز کم می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

آیت‌الله ناصر مکارم شیرازی گفت: باید مدام پیامدهای مشکلات اقتصادی به مسئولین تذکر داده شود تا نسبت به حل آن اقدام کنند.

وب‌گاه خبر آنلاین

فارس نوشت: این مرجع تقلید گفت: باید مدام پیامدهای مشکلات اقتصادی به مسئولین تذکر داده شود تا نسبت به حل آن اقدام کنند و هر اندازه که مشکلات اقتصادی کم شود و مردم بتوانند یک زندگی سالم داشته باشند، به همان نسبت جرایم نیز کم می‌شود.

خبرگزاری مهر

قم - مرجع تقلید شیعیان گفت: بعضی کارهای نامشروع تحت عنوان فعالیت‌های اقتصادی سالم مثل مضاربه صورت می‌گیرد که چیزی جز رباخواری نیست و دستگاه قضائی موظف است جلوی این فعالیت ها را بگیرد.