یک‌شنبه 15 مهر 1403

مکارم شیرازی

مکارم شیرازی

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به هدایت‌های مدبرانه مقام معظم رهبری که برگرفته از قرآن کریم و اهل بیت (ع) است، گفت: در جریانات اخیر فلش حمله دشمن به سمت رهبری بود چون دشمن همه شکست‌ها و ناکامی‌های خود را بخاطر درایت، شجاعت، حلم، حوصله و متانت رهبر انقلاب می‌داند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

پس از وقوع آتش‌سوزی در خانه‌ای در تاین‌ساید، آتش‌نشانان بریتانیایی هشدار جدیدی درباره خطرات شارژ تلفن‌های همراه در رخت‌خواب صادر کردند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

خیز کووید -19 در جهان، نگرانی‌ها را افزایش داده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

برخلاف باور عمومی، مصرف پروتئین بیش از حد نیاز بدن باعث تقویت ماهیچه ها نمی شود، بلکه باید میزان مصرف مورد نیاز هر کسی از پروتئین مشخص شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر امور خارجه انگلیس در مسیر حمایت از نا آرامی‌ها در ایران هم به تحریم سپاه اشاره کرد و در اظهاراتی خلاف عرف دیپلماتیک گفت: ما ظالمان در ایران را مورد بازخواست قرار خواهیم داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: آیت الله مکارم شیرازی گفت: وقتی می شنویم که مثلا دلار فلان مقدار شده، هیچ عکس العملی از مسئولین نمی بینیم و حتی ابراز هم نمی کنند که ما وضعیت را درست می کنیم و نمی گذاریم به این صورت باقی بماند و به سادگی از کنار قضایا عبور می کنند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

آیت الله مکارم شیرازی گفت: ما همانطور که معتقد به تقویت نظام و مسئولین نظام هستیم، معتقدیم باید به مشکلات مردم هم توجه جدی داشته باشیم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

آیت الله مکارم شیرازی گفت: در مسائل اقتصادی گرفتار اموری هستیم که تبدیل به معما شده است. وقتی می شنویم که مثلا دلار فلان مقدار شده، هیچ عکس العملی از مسئولین نمی بینیم و حتی ابراز هم نمی کنند که ما وضعیت را درست می کنیم و نمی گذاریم به این صورت باقی بماند و به سادگی از کنار قضایا عبور می کنند.

وب‌گاه عصر ایران

آیت الله العظمی مکارم شیرازی در مورد مشکلات فرهنگی نیز گفت: برخی می خواهند مسأله حجاب را به ابتذال بکشانند. کار به جایی رسیده که به بی حجابی افتخار می کنند و در میان جمعیت ظاهر می شوند.

وب‌گاه خبر آنلاین

بی‌ادبانه و خارج از عرف ادبیات حوزوی به اساتید گرانقدری از حوزه گفته‌اند: *اقلیتی از حوزویان ورشکسته سیاسی، اعتقادی و اخلاقی* اما مهم این بود که قبول دارند بسیاری از اساتید حوزه و حقوقدانان اعدام‌هایی این چنینی با حکم محاربه و افساد را قبول ندارند.

وب‌گاه خبر آنلاین

فارس نوشت: آیت‌الله حیدری پیشنهاد داد: برای محاکمه اغتشاشگران از حکم بغی به جای محاربه استفاده کنند. بغات کسانی هستند که برای براندازی نظام اسلامی به میدان می‌آیند و حکم بغات از محارب به مراتب سخت‌تر است چرا که محارب فقط به ارعاب مردم می‌پردازد و کاری به نظام اسلامی ندارد.

وب‌گاه خبر آنلاین

این نوشتار برگرفته از مجموع مباحث و گفتگوهای جناب آقای دکتر محمد مسجدجامعی در مورد حیات سیاسی، اجتماعی و فرهنگی چهارده معصوم (ع) است و چگونگی شرایطی که این بزرگواران در آن می‌زیسته‌اند. آنچه ملاحظه می‌فرمایید خلاصه‌ای است از آنچه که به زندگانی و جایگاه و بالاخره شهادت حضرت زهرا (س) مربوط می‌شود که توسط آقای دکتر محمدطاهر رفیعی، گردآوری و تنظیم شده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

عباس عبدی، فعال سیاسی اصلاح طلب روزنامه هم میهن نوشت: با دیدن بیانیه جامعه مدرسین، چندان نیازی نیست که دنبال علت و چرایی رویگردانی مردم و جوانان از انقلاب و اسلام بود، همین بیانیه به‌تنهایی گویا است.

وب‌گاه خبر آنلاین

منیبان نوشت: جامعه مدرسین تاکید کرد: قاطعانه از مسئولین این قوه می‌خواهیم که با قاطعیتی به‌مراتب بیشتر و راسخ‌تر، حقوق عموم مردم و پاسداری از وحدت ملی را با اعدام عبرت‌آموز محاربین ازجمله عوامل شهادت مولوی عزیز عبدالواحد ریگی، استیفا نمایند و صدای اقلیت معلوم‌الحال در داخل کشور که از بلندگوهای غرب پخش می‌شود را صدای اکثریت طالب امنیت نشنوند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در 8 ماه اخیر سه برابر مدت مشابه در 99 #چاپ_پول کردید (125 هزار میلیارد تومان)! و 975 هزار میلیارد تومان خلق نقدینگی داشتید

وب‌گاه خبر آنلاین

اقتصاد یک علم آسمانی نیست که قرآن به ما یاد بدهد!