یک‌شنبه 15 مهر 1403

مکارم شیرازی

مکارم شیرازی

وب‌گاه منیبان

آیت‌الله ناصر مکارم شیرازی، مرجع تقلید شیعیان در پی رحلت آیت‌الله سیدصادق روحانی بیانیه تسلیت صادر کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

علی لاریجانی درگذشت آیت الله سید محمدصادق روحانی را با نوشتن یک پیام تسلیت گفت.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: آیت‌الله ناصر مکارم شیرازی، بیانیه تسلیتی صادر کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

آیت‌الله ناصر مکارم شیرازی، بیانیه تسلیتی صادر کرد.

خبرگزاری مهر

قم - مرجع تقلید شیعیان گفت: آیت الله روحانی سالیان متمادی از عمر شریف خویش را به تعلیم علوم و معارف اهل بیت (ع) گذارنده و شاگردان و آثار و کتب ارزنده‌ای را به یادگار نهادند.

خبرگزاری تسنیم

بر اساس نظر مراجع تقلید، تقلب در هیچ امتحان و آزمونی جایز نیست و حتی اگر طرف مقابل راضی به تقلب از روی نوشته‌اش باشد، باز هم حکم تقلب تغییر نمی‌کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

معاون اول رئیس جمهور گفت: تامین مالی مناسب برای همه روش‌های ساخت مسکن در بانک مرکزی تدوین شده است.

وب‌گاه 55 آنلاین

قدیم به جای برق از شمع استفاده می شد. مخصوصا در مکان های مذهبی و عبادتگاه ها، مساجد برای راز و نیاز شمع روشن می کردند. و این به یک اعتقاد تبدیل شد که هر کس یک اعتقادی دارد. البته خیلی از افراد به نذر شمع اعتقادی ندارند.

خبرگزاری مهر

قم - مرجع تقلید شیعیان گفت: مرحوم حجت‌الاسلام موسوی لاری شیرازی، عالمی متواضع و بی‌اعتنا به شهرت بود و به وظیفه خویش در قبال ترویج پیام مکتب اهل بیت (ع) اهتمام داشت.

خبرگزاری تسنیم

اگر بخواهیم سبک زندگی جامعه بر اساس مؤلفه‌های قرآنی در حوزه‌های مختلف سیاسی، اقتصادی، اجتماعی، اخلاقی و... باشد، باید حکومتی برگرفته از وحی و اصول قرآنی وجود داشته باشد. زیرا حکومت سکولار هیچ‌گاه زمینه تحقق سبک زندگی قرآنی را فراهم نخواهد کرد.

خبرگزاری مهر

قم - آیین نکوداشت «آیت الله سید مجتبی موسوی لاری» با پیام آیت الله مکارم شیرازی از مراجع تقلید پنجشنبه هفته جاری در قم برگزار می شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

حماران نوشت: این مرجع تقلید شیعیان تاکید کرد: مرجع تقلید شیعیان در دیدار کاظم غریب آبادی معاون امور بین‌الملل و حقوق بشر قوه قضائیه و دبیر ستاد حقوق بشر اظهار داشت: مردم ایران، مردمی بزرگ و بزرگ زاده هستند و عظمت ملت برای ما سرمایه است و باید حرمتشان حفظ شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

عباس آخوندی نوشت: مشت آهنین راهبردی آسان و در دسترس است. لیکن هیچگاه بهترین راهکار نیست و هیچگاه هم نشان قدرت نیست. حاکمیت باید تعارض موجود را بدون هرگونه تقلیل به مسائل‌جزیی و بدون هرگونه تحریف به اغتشاش همان‌طور که هست به رسمیت بشناسد.

وب‌گاه مشرق نیوز

برخی وکلای به‌اصطلاح حقوق بشری شبهاتی را مطرح کردند از جمله این ادعای عجیب با این عنوان کسانی که دست به سلاح بردند، هدفشان ترساندن مأموران امنیتی و انتظامی بود!

وب‌گاه دنیای اقتصاد

روزنامه اعتماد تیتر نخست خود را به نامه اخیر عباس آخوندی به سیدمحمد خاتمی رهبر اصلاح طلبان و بهزاد نبوی رئیس جبهه اصلاحات اختصاص داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: اعتماد تیتر نخست خود را به نامه اخیر عباس آخوندی به سیدمحمد خاتمی رهبرمعنوی اصلاح طلبان و بهزاد نبوی رئیس جبهه اصلاحات اختصاص داد.