یک‌شنبه 15 مهر 1403

مکارم شیرازی

مکارم شیرازی

وب‌گاه عرشه آنلاین

آیت الله مکارم شیرازی گفت: وی افزود: شرایط به گونه‌ای است که نه تنها رو به بهبود نیست، بلکه تورم در بعضی کالاها نسبت به سال گذشته افزایش شدید داشته است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

پزشک و مدیر انتشارات تیمورزاد خبر داد: فعلا اعدام حمید قره حسنلو لغو شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

محمدباقر قالیباف با آیات جوادی آملی و مکارم شیرازی دیدار و گفتگو کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

سران جبهه اصلاحات اخیراً در جلسه خود پیرامون دیدار با مسئولان ارشد کشور گفته اند: "ادامه دیدارها و گفتگوها در شرایط حاضر بلاموضوع است"! حرفی که باید برای مسئولان دیدار کننده مایه عبرت باشد...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

دادستان نظامی استان هرمزگان از تشکیل پرونده قضایی برای بررسی فوت یک دختر در تعقیب و گریز پلیس خبر داد.

خبرگزاری مهر

قم - رئیس مجلس شورای اسلامی در ادامه برنامه های سفر خود به قم با آیات جوادی آملی و مکارم شیرازی دیدار و گفتگو کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

وب‌گاه عرشه آنلاین

سال گذشته رقم سبد معیشت 9میلیون و خرده ای تعیین شد, اما با افزایش هزینه‌ها این رقم امسال به بیش از 13میلیون تومان رسیده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در معاملات امروز بازار توافقی ارز، شاخص ارزی در کانال سی و هفت هزار تومان در نوسان است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

زمان جلسه سرنوشت ساز هیات رئیسه فدراسیون فوتبال درمورد سرمربی تیم ملی مشخص شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در نامه ای که شهریورماه سالجاری از سوی نهادهای نظارتی به مدیر مجموعه ورزشی آزادی ارسال شده، ضمن اشاره به بررسی‌های صورت‌گرفته به ویژه در طبقه دوم این ورزشگاه، تاکید شده است که برای جلوگیری از بروز هرگونه حادثه‌ای، از ورود تماشاگران به این طبقه ممانعت به عمل آید و حتی طبقه دوم ورزشگاه «پلمپ» شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: از جانب جمهوری اسلامی ایران احیای برجام دست‌یافتنی است، اما نتیجه آن به واقع‌بینی طرف مقابل بازمی‌گردد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بعد از ازدواج، فردی ناشناس در فضای مجازی تهدید می‌کرد که باید به این رابطه پایان دهیم و اگر این کار را نکنیم تصاویر خصوصی ما را منتشر میکند، اهمیتی ندادیم تا اینکه متوجه شدیم تعدادی صفحه جعلی با نام و شماره تلفن هر دونفرمان در شبکه اجتماعی ایجاد شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

همانطور که می‌دانید بانوان خانه‌دار در گذر زمان به انواع و اقسام بیماری‌ها و حوادث دچار می‌شوند. پس داشتن بیمه تامین اجتماعی زنان خانه‌دار برای آن‌ها اهمیت ویژ‌ه‌ای دارد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس دانشگاه شریف در مورد اینکه چقدر احتمال تجدیدنظر در احکام بدوی صادر شده برای دانشجویان وجود دارد؟ توضیح داد: اگر کسی خطایی کرده قاعدتا باید پاسخگو باشد و از طرفی اگر در موردی، اشتباه احتمالی رخ داده یا به هر دلیلی مستندات در مورد دانشجو کفایت نکند، حتما تجدیدنظر صورت می‌گیرد و اصلا تجدیدنظر برای همین کار است.