یک‌شنبه 15 مهر 1403

مکارم شیرازی

مکارم شیرازی

وب‌گاه عرشه آنلاین

جزئیات بخشنامه وزارت بهداشت به روسای دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور و آمادگی در مقابله با افزایش احتمالی موارد کووید‌19 در بیمارستان‌ها اعلام شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رشد 18درصدی نرخ دلار در یک‌ماه اخیر نه فقط بازار کالاهای سرمایه‌ای مثل طلا و خودرو، بلکه بازار کالاهای خوراکی را نیز تحت تأثیر قرار داده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

حال پراید 111 که تولید آن مدت‌هاست متوقف شده، وارد بازه جدید قیمتی شد. این خودرو در قیمت 258 میلیون تومان به فروش می‌رسد. پراید 131 نیز امروز به نرخ 246 میلیون تومان عرضه می‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام آموزش و پرورش درباره تامین امنیت حوزه‌های امتحانات نهایی و جلوگیری از ورود موبایل و ابزار جاسوسی توضیحاتی ارائه کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

ادعاهای اسرائیلی ها درباره برجام و واکنش ها به بازگردان خانواده علی دایی از هواپیما از جمله خبرهای مهم 24 ساعت اخیر بود که اقتصادنیوز در این گزارش آنان را مرور کرده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سال 97 گزارش نزاع مرگباری مقابل یکی از مغازه‌های فروش لوازم دست دوم در میدان امام حسین (ع) به بازپرس کشیک قتل پایتخت و تیم بررسی صحنه جرم اعلام شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

شاخص کل بورس مقاومت تاریخی یک‌ساله را به سمت بالا شکست.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مقایسه حداقل دستمزد در ایران و کشورهای عربی فاجعه تفاوت دریافتی و سطح اولیه رفاه را نشان می‌دهد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

به گفته متخصصان، استفاده از زنگ ساعت در مقایسه با بیدار شدن به طور طبیعی، باعث می‌شود فرد بیشتر احساس خمودگی و خستگی کند چرا که این کار، چرخه طبیعی خواب را مختل می‌کند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

معاون نظارت بر بورس‌ها و ناشران سازمان بورس و اوراق بهادار گفت: عرضه خودرو در بورس کالا افزایش می‌یابد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

معاون امور فنی صندوق بازنشستگی کشوری از بازنشستگان قبل از سال 1354 هنوز هم وظیفه بگیرانی داریم که بیش از 50 سال است که حقوق از صندوق بازنشستگی دریافت می‌کنند، گفت: امیدواریم این قوانین حمایتی اصلاح شوند تا صندوق‌ها بتوانند از بحران‌هایی که دارند عبور کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

فعال سیاسی اصولگرا گفت: تا زمانی که فضا آرام نشود، طبیعتاً امکان گفتگو نخواهیم داشت. تشخیص اغتشاشگر الان هم برای مردم و م برای دستگاه قضایی و نهاد‌های اطلاعاتی ساده است. اما عده‌ای هم فهم و بصیرت لازم را ندارند، نمی‌دانند چه کسی اغتشاشگر است و چه کسی معترض.

وب‌گاه عرشه آنلاین

عیسی زارع پور، وزیر ارتباطات دولت سیزدهم شب گذشته همواره با دختر کوچکش در مراسم عزاداری حضرت زهرا (ره) در حسینیه امام (ره) حاضر شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

حسین امیرعبداللهیان گفت: در سفر به عمان حامل پیام آیت‌الله رئیسی برای سلطان عمان هستم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

برخی‌ها را باید گفت تا به این سواد، مهارت نیافته‌اید، کمتر صحبت کنید. صحبت بدون سواد رسانه مثل نوشتنِ بی‌سواد است که قلم و کاغذ را به فنا می‌دهد، خود را خسته می‌کند و سوژه خنده دیگران می‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

دادستان نظامی استان هرمزگان درباره پرونده قضایی برای درگذشت یک دختر در تعقیب و گریز پلیس در شهرستان بستک توضیحاتی ارائه کرد.