یک‌شنبه 15 مهر 1403

مکارم شیرازی

مکارم شیرازی

وب‌گاه عرشه آنلاین

با رسیدن سود خرید دلار سهمیه‌ای به 10 میلیون تومان، رکورد حجم معاملات ارز توافقی شکسته شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

گاهی اوقات تغییرات کوچکی در بدن ایجاد می‌شود که باید آنها را جدی بگیرید زیرا ممکن است نشانه وجود بیماری خطرناکی در بدن باشد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

فرمانده حوزه بسیج امام سجاد (ع) رباط کریم گفت: 900 لیتر انواع مشروبات الکلی از یک کارگاه غیرمجاز در پوشش فروش عرقیجات گیاهی در رباط کریم کشف شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران بیان کرد: به همه شهروندان به ویژه سالمندان، کودکان و بیماران قلبی و تنفسی توصیه شده از تردد‌های غیرضروری و ورزش در فضای باز خودداری کنند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

دو بازیکن در لیست خرید زمستانی پرسولیس قرار گرفت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

استفاده از نبات آنقدر قدیمی است که در تاریخ اقوام شرقی و غربی اثر گذاشته و برخی کاربردهایی که فکرش را هم نمی‌کنید پیدا کرده است. مثلا استفاده از آن برای درست کردن گوشت یا حتی هدیه به اموات.

وب‌گاه عرشه آنلاین

دانستن زبان بدن زنان برای اکثر مردان مهم است زیرا زنان چیز های را با حرکات بدن خود می گویند که حتی خودشان متوجه آن نیستند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

ترقی گفت: درکجای قانون آمده است که بروید نظرات مراجع تقلید را بپرسید و نظرات‌شان را هم اِعمال کنید؟ حاکم یا دست امام است یا در دست رهبری و هیچ حکمی نمی‌تواند حکم و تشخیص ولی فقیه را نقض کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ترقی می‌گوید: ما 100 تا فقه داریم و راجع به شکیات هم همه اختلاف نظر دارند. پس اگر قرار باشد، درباره موارد مختلف اختلافی برویم و از مراجع و روحانیون نظرخواهی کنیم، مرتکب اشتباه شده‌ایم. مگر قرار است، اختلاف نظرها را در قانون پیاده کنیم؟

وب‌گاه خبر آنلاین

رویداد 24 نوشت: عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: منظور من این نیست که آقای مکارم شیرازی نباید نظر می‌دادند. اما نظری که قوه قضاییه موظف به اجرا است، همانی است که در قانون آمده است. ترجیح می‌دهم بحث را ادامه ندهم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سخنگوی سپاه گفت: جریانات اخیر نشان داد اینها فکر می‌کردند کار تمام است اما رهبری انقلاب چند بار به سردار سلامی فرمودند: «کسی آسیب نبیند و برخوردها به حداقل برسد، هر کسی که در خیابان‌های تهران و کشور در اغتشاشات کشته یا شهید شود لبخند رضایت دشمن را به دنبال دارد.

وب‌گاه خبر آنلاین

چگونه است که میل به خشم و خشونت و مرگ چنین جولان می‌دهد. به تسهیل راه قهر و مرگ بیشتر می‌اندیشند تا راه صلح و حیات و زندگی عزتمندانهء مردمان.

وب‌گاه الف

یکی از مراجع تقلید گفت: مردم در مقابل مشکلات تحمل و حوصله دارند، اما باید به وفا و حوصله مردم توجه شود. مسئولین این مسائل و مشکلات را جدی بشمارند و به گرفتاری های مردم رسیدگی کنند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

آهنگ جدید محمد اصفهانی به نام خیال آشنا منتشر شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یک متخصص طب سنتی درباره قندهای طبیعی و احتمال ضرر آنها برای بدن صحبت کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

دعوا بر سر 900 هزار تومان در یک قهوه‌خانه باعث شد برادران دو طرف نزاع با هم درگیر شوند و جنایت رخ دهد.