یک‌شنبه 15 مهر 1403

مکارم شیرازی

مکارم شیرازی

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مترجم و فعال فرهنگی در جمهوری آذربایجان گفت: در دنیای امروز، کتاب به‌عنوان پلی مهم برای دیالوگ فرهنگی محسوب می‌شود.

خبرگزاری مهر

آیت الله مکارم شیرازی طی پیامی درگذشت همشیره مشاور مقام معظم رهبری را تسلیت گفت.

خبرگزاری تسنیم

تصویری که علی کریمی به دروغ به نام کودکان ایرانی منتشر کرده است مربوط به گزارشی از فقر مردم در پاکستان است که در آگوست 2012 در برخی سایت‌ها منتشر شده است و اصلا بعید نیست تاریخ ثبت این عکس بسیار قدیمی‌تر از زمان انتشار گزارش بوده باشد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی با بیان اینکه دشمنان به دنبال تزریق نا امیدی مطلق در جامعه ایرانی هستند، گفت: باور کنید میزان فساد در ایران حتی به اندازه یک دهم کشورهای دیگر نیست؛ البته ما به این مقدار نیز راضی نیستیم چرا که برازنده جامعه اسلامی نمی‌باشد.

وب‌گاه خبر آنلاین

قرن نو نوشت: گرچه دولت ابراهیم رئیسی با مشکلات زیادی از اقتصادی تا سیاست خارجی دست و پنجه نرم می کند اما آنچه این روزها دولت را به متن خبرها آورده است، رفتارهای پرحاشیه برخی وزرا و معاونان دولت است.

وب‌گاه خبر آنلاین

حوزه نیوز نوشت: یکی از مراجع عظام تقلید گفتند: هرگز جامعه‌ای که گرفتار فقر و جهل و بی عدالتی باشد پیشرفت نمی‌کند باید فقر جای خود را به رفاه و جهل جای خود را به آگاهی و علم آموزی بدهد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

گرچه دولت ابراهیم رئیسی با مشکلات زیادی از اقتصادی تا سیاست خارجی دست و پنجه نرم می کند اما آنچه این روزها دولت را به متن خبرها آورده است، رفتارهای پرحاشیه برخی وزرا و معاونان دولت است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

حجت الله عبدالملکی وزیر جوان کار، تعاون و رفاه اجتماعی اولین پوست خربزه را زیر پای ابراهیم رییسی گذاشت.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

یک کارشناس مذهبی گفت: اغلب سوء استفاده‌هایی که در حوزه اقتصادی صورت می‌گیرند ناشی از طماع بودن افراد هستند.

خبرگزاری تسنیم

علی کریمی با انتشار ویدئویی از یک دختر جوان در حال رقص، مدعی شد وی نوه آیت‌الله مکارم شیرازی است! ادعایی که ساعتی بعد از سمت همان دختر تکذیب شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

تسنیم نوشت: علی کریمی که از آغاز اغتشاشات در خارج کشور به سر می‌برد و اکانت‌های وی در اینستاگرام و توئیتر روزانه در حال تشویق به آشوب یا انتشار اخبار کشته‌سازی است، به تازگی با انتشار فیلمی در اینستاگرام از رقص یک دختر مدعی شد وی نوه آیت‌الله مکارم شیرازی است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: برای راه حل های اجتماعی نمی توانید با تهدید مردم عمل کنید. رسانه باید از انحصار خارج شود.

خبرگزاری مهر

محقق و نویسنده کتاب «سلام بچه ها» در مراسم رونمایی از این کتاب گفت: مجله «سلام بچه ها» در امتداد یک تاریخ شکل گرفت، یک‌جور تاریخ‌نگاری بود که ما باید به آن نگاه کنیم.

وب‌گاه خبر آنلاین

قرن نو نوشت: رستم قاسمی در لیست وزرایی قرار دارد که احتمال برکناری او بخاطر بیماری اش از یک سو بالاست و از سوی دیگر عملکردش در وزارت راه می تواند برای او عزل یا استیضاح را به دنبال داشته باشد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رستم قاسمی بازهم در صف برکناری از دولت قرار گرفته است و احتمال عزل او از سوی رئیس جمهور بالا گرفته است.