یک‌شنبه 15 مهر 1403

مکارم شیرازی

مکارم شیرازی

وب‌گاه دنیای اقتصاد

روزنامه جوان روزنامه اصولگرای نزدیک به ابراهیم رئیسی در یادداشتی، علیه مولوی عبدالحمید اسماعیل زهی از چهره‌های شاخص اهل سنت ایران، ادعاهایی مطرح کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: جوان روزنامه نزدیک به ابراهیم رئیسی در یادداشتی، علیه مولوی عبدالحمید اسماعیل زهی از چهره‌های شاخص اهل سنت ایران، ادعاهایی مطرح کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

این روزها به لطف و مدد الهی می‌گذرد اما این آشوب‌ها و جنایت‌های غیرانسانی رخ داده در متن آن یک‌بار دیگر چهره منافقان و مدعیان ریاکار و دروغین انسانیت را برای مردم نمایان کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

مؤسسه فرهنگی قرآنی روشندلان ازجمله مراکزی است که در سطح کشور در زمینه چاپ و نشر کتاب به‌خط بریل به ویژه در حوزه دین و نشر قرآن منحصربه‌فرد است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

آیت‌الله حسین نوری همدانی ضمن محکومیت حوادث تروریستی اخیر در ایذه و اصفهان، شهادت جمعی از هموطنان در این حوادث را تسلیت گفت.

خبرگزاری تسنیم

تعدادی از مراجع تقلید استفاده از گردن‌بند منقش به نام خداوند را بدون مانع می‌دانند، ولی تأکید دارند که نباید آن را بدون طهارت مس کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: فرمانده فراجا گفت: براساس دستورالعملی که ابلاغ کرده‌ایم اگر حین اجرای ماموریت قانونی به فرد یا افرادی خسارتی وارد شد با پیگیری جبران خسارت کرده و رضایت فرد جلب می‌شود.

وب‌گاه عصر ایران

آیت الله مکارم شیرازی در دیدار مخبر با اشاره به تلاش دولت در حل مشکلات کشور اظهار داشت: امروز کاهش ارزش پول ملی و افزایش قیمت کالا‌ها مردم را به شدت آزار می‌دهد. با توجه به افزایش درآمد‌های دولت، مردم انتظار دارند که در سفره‌های خود آن را احساس کنند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

«پ. ب» دروازه‌بان اسبق استقلال دستگیر شد.

وب‌گاه منیبان

آیت الله مکارم شیرازی در دیدار معاون اول رئیس جمهور تاکید کرد: با توجه به افزایش درآمدهای دولت مردم انتظار دارند که در سفره‌های خود آن را احساس کنند.

وب‌گاه خبر آنلاین

شفقنا نوشت: آیت الله مکارم شیرازی در دیدار معاون اول رئیس جمهور تاکید کرد: با توجه به افزایش درآمدهای دولت، مردم انتظار دارند که در سفره‌های خود آن را احساس کنند. در این قضایای اخیر بخشی از مشکلات متوجه برخی تصمیم‌گیری‌های غلط است که می‌بایست برنامه‌ریزی بهتری می‌شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

کنعانی پناه دادن به گروه‌های تروریستی و تجزیه طلب و سکوت در قبال حمله وحشیانه تروریستی به حرم مطهر شاهچراغ توسط دولت استرالیا را نشانه‌ای از استاندارد دوگانه در قبال حقوق بشر دانست

وب‌گاه عرشه آنلاین

مهر نوشت: غروب سه‌شنبه پس از ناکامی ضدانقلاب در به تعطیلی کشاندن بازار، حدود 100 نفر که برخی از آنها مسلح به سلاح جنگی بودند، در محله حصار شهر بوکان اقدام به راه بندان و روشن کردن آتش کردند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

دروازه‌بان سابق یکی از تیم‌های تهرانی شب گذشته بازداشت شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

حضرت آیت الله مکارم شیرازی در مسأله‌ی حجاب نیز گفتند: باید با کار فرهنگی مسأله‌ی حجاب را حل کرد، نه با فشار.