یک‌شنبه 15 مهر 1403

مکارم شیرازی

مکارم شیرازی

وب‌گاه دنیای اقتصاد

آیت الله العظمی مکارم شیرازی با اشاره به اینکه برخی از تجار و کسبه از بالارفتن قیمت ارز سوء استفاده می‌کنند، گفت: باید دولت نظارت کاملی بر بازار داشته باشد، به محض افزایش نرخ دلار، برخی از کسبه با اینکه اجناس را به نرخ ارز پایین تهیه کردند، ولی به قیمت روز محاسبه کرده و می‌فروشند که واقعاً بی‌انصافی است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

آیت الله العظمی مکارم شیرازی در دیدار معاون اول رئیس جمهور تاکید کرد: با توجه به افزایش درآمدهای دولت، مردم انتظار دارند که در سفره‌های خود آن را احساس کنند.

وب‌گاه مشرق نیوز

مرجع تقلید شیعیان گفت: کاهش ارزش پول ملی و افزایش قیمت کالاها مردم را به شدت آزار می‌دهد که دولت برای حل این مشکلات باید تلاش کند.

خبرگزاری مهر

قم - مرجع تقلید شیعیان گفت: برخی توطئه‌گران یا افراد فریب‌خورده نیز اقدام به آتش‌زدن و تخریب و ریختن خون بی‌گناهان می‌کنند که باید با جدیت با آن مقابله شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

صادق زیبا کلام با انتشار یادداشتی کنایه آمیز به اظهارات اخیر رستم قاسمی درباره فرودگاه امام واکنش نشان داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

مخبر در ادامه سفر خود به قم با آیت الله مکارم شیرازی دیدار و گزارشی از اقدامات انجام شده دولت و برنامه‌های آتی ارائه کرد و گفت: دولت برای توسعه کشور و ارتقاء وضعیت معیشتی مردم بخصوص اقشار کم درآمد اهتمام جدی دارد.

خبرگزاری تسنیم

امام خامنه‌ای به استفتاء درباره «گوش دادن به خوانندگی زن» پاسخ گفتند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیسی که دولتش را سهمیه ای و بدون تاکید اصلی بر تخصص بسته بود در عمر یک سال و نیمه خود مجبور به ترمیم کابینه شده و درحال هزینه دادن است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اگرچه خبر استعفای رستم قاسمی از سوی وزارت راه و شهرسازی تکذیب شد، به نظر می رسد حامیان دولت تلاش‌ها برای فشار به دولت برای کنار زدن رستم قاسمی را جدی‌تر کرده‌اند.

وب‌گاه خبر آنلاین

قرن نو نوشت: اگرچه خبر استعفای رستم قاسمی از سوی وزارت راه و شهرسازی تکذیب شد، به نظر می رسد حامیان دولت تلاش‌ها برای فشار به دولت برای کنار زدن رستم قاسمی را جدی‌تر کرده‌اند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

انتشار خبر استعفای رستم قاسمی در رسانه اصولگرای نزدیک به دولت خبر از جدی تر شدن این اتفاق دارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

دفتر آیت الله العظمی سیستانی در ارتباط با ابراز نظر در مسائل سیاسی اطلاعیه ای صادر کرد که در بخشی از آن آمده است: آقای سیستانی (مد ظله) نماینده ای جهت ابراز نظر در مسائل سیاسی ندارند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

دشمن برای انفجار در یکی از صنایع هوایی اصفهان برنامه‌ریزی کرده بود که خنثی شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سرمربی پرسپولیس و همبازی سابق کریمی با انتشار یک استوری تولد او را تبریک گفت.

خبرگزاری مهر

فعال فرهنگی آذربایجانی گفت: هفته کتاب جشنی بسیار عالی است و کتابفروشی‌های ایران هم جذابند... هم‌اکنون مشغول ترجمه نهج‌البلاغه از عربی به ترکی آذربایجانی هستم.