یک‌شنبه 15 مهر 1403

مکارم شیرازی

مکارم شیرازی

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، آیت‌الله ناصر مکارم شیرازی از مراجع عظام تقلید با صدور پیامی بیان کرده است: «با نهایت تأثر و اندوه از حمله تروریستی در آستان حضرت احمد بن موسی (ع) و شهادت و مجروح شدن قریب 40 نفر از زائرین آن بارگاه ملکوتی مطلع شدم. مردان و زنان و کودکان بی‌گناهی که آماج گلوله‌های جنایتکاران تکفیری قرار گرفته و در محل عبادت با خداوند یکتا به خون غلطیدند. این روزها...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: استفاده سیاسی و تفسیرهای جناحی از حادثه تروریستی شاهچراغ، اقدامی ننگین و مصداق بارز "کاسبی با خون به ناحق ریخته شده شهدای شاهچراغ" است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

به دنبال حمله تروریستی شامگاه روز چهارشنبه چهارم ابانماه عنصر تکفیری وهابی به حرم مطهر حضرت احمد بن موسی شاهچراغ (ع) دو دانش اموز شیرازی نیز در کنار تعدادی دیگر از هموطنانمان به شهادت رسیدند.

وب‌گاه خبر آنلاین

دشمنان عنود ملت ایران با این‌گونه اقدامات نشان می‌دهند که به هیچ‌یک از موازین انسانی پایبندی ندارند، خصومتشان با مردم شریف و مؤمن کشور حد و مرزی نمی‌شناسد

وب‌گاه عرشه آنلاین

آیت الله العظمی حسین نوری همدانی در پی حادثه تروریستی در حرم مطهر شاهچراغ (ع) پیامی صادر کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

تسنیم نوشت: این گروه تروریستی در پیامی ادعا کرده است:«سربازان خلافت شامگاه چهارشنبه و همزمان با چهلمین روز قتل مهسا امینی و در راستای گرفتن انتقام مظلومینی که اخیرا توسط حکومت رافضی‌ها در اعتراضات به قتل مهسا امینی کشته شدند، طی عملیاتی با توفیق الهی از رافضی‌ها انتقام گرفتند و حمایت از قیام علیه حکومت رافضی‌ها را ادامه می‌دهند.».

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: معاون اول رئیسی به عیادت مجروحان و مصدومان حادثه تروریستی روز گذشته شیراز رفت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سید حسن نصرالله دبیر کل جنبش حزب‌الله لبنان امروز پنج شنبه در سخنانی حادثه تروریستی در حرم مطهر شاهچراغ (ع) تسلیت گفت.

وب‌گاه خبر آنلاین

فارس نوشت: آیت الله العظمی حسین نوری همدانی در پی حادثه تروریستی در حرم مطهر شاهچراغ (ع) پیامی صادر کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و رئیس بنیاد امید ایرانیان در پیامی به مناسبت حادثه تروریستی در حرم شاهچراغ اعلام کرد که خشونت به هر صورتی باشد - چه در رابطه حکومت با مردم، چه روابط مردم با مردم و چه در رابطه ملت های مسلمان با دیگر ملت ها - مردود است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

محمد مخبر عصر امروز با حضور در بیمارستان محل بستری مجروحان حادثه تروریستی، از مجروحان و مصدومان این حادثه عیادت کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

فارس نوشت: آیت‌الله ناصر مکارم شیرازی با صدور پیامی جنایت هولناک در حرم شاهچراغ (ع) را محکوم کرد و به خانواده‌های شهدای این حادثه تروریستی تسلیت گفت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: آیت الله مکارم شیرازی حادثه تروریستی در حرم مطهر حضرت احمد بن موسی (علیهما السلام) را محکوم کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سفیر و نماینده دائم جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل بیان کرد: انتظار داریم شورای امنیت جنایت تروریستی در شاهچراغ را قویا محکوم کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

طبق اعلام رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تهران، راهپیمایی اعلام انزجار حادثه تروریستی حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) فردا جمعه پس از اقامه نماز جمعه برگزار می‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

آیت‌الله ناصر مکارم شیرازی با صدور پیامی جنایت هولناک در حرم شاهچراغ (ع) را محکوم کرد و به خانواده‌های شهدای این حادثه تروریستی تسلیت گفت.