یک‌شنبه 15 مهر 1403

مکارم شیرازی

مکارم شیرازی

خبرگزاری تسنیم

آیت الله مکارم شیرازی علما و نخبگان جهان اسلام را به وحدت‌بخشی در میدان رفتار و کردار فرا خواند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وزیر راه گفت: با توجه به طرح جدید تغییرات شهرسازی و معماری در نهضت ملی مسکن، به دنبال واگذاری زمین به مردم در تمام استان ها هستیم تا منازل یک طبقه ساخته شود و مردم راحت زندگی کنند

وب‌گاه خبر آنلاین

باید دستان پلیس جنایت کار آمریکا بسته شود نه رسانه های معترض به این خشونت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

حجت‌الاسلام شمس در گفت‌وگو با خبرنگاران، از ترخیص آیت‌الله حسین نوری همدانی از بیمارستان خبر داد و ضمن اعلام اینکه حال و وضعیت عمومی آیت الله نوری همدانی مساعد است، گفت: ایشان در راه قم هستند.

وب‌گاه خبر آنلاین

شبکه اجتهاد نوشت: ویژگی حوزه در صد سال اخیر نتیجه‌گرایی در فقه بوده است

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: جانشین فرماندهی انتظامی کشور گفت: حدود دو هزار نفر از نیروهای پلیس در اغتشاشات اخیر مصدوم شدند.

وب‌گاه خبر آنلاین

مهر نوشت: یک نیروی امنیتی مجروح اظهار کرد: ما واقعاً مردم را نمی‌زنیم، مگر می‌شود هموطن خود را کتک بزنیم؟ اصلاً آدم چطور دلش می‌آید که این کار را بکند؟

وب‌گاه خبر آنلاین

روزنامه جوان نوشت: وکلای خانواده مرحومه امینی باید توجه داشته باشند که اگر با اقدامات حاشیه‌سازی و خلاف‌گویی او خساراتی متوجه موکل خود کنند، مسئول خواهند بود.

وب‌گاه خبر آنلاین

جماران نوشت: آیت الله علوی بروجردی گفت: چرا رابطه پدری را تغییر بدهیم به رابطه قدرت؟ توجه داشته باشید! من واقعاً در خصوص حوادثی که واقع می شود ناراحتم، دلم می سوزد. اما مسئله این است که این‌طور نیست که همه مردم بی‌دین باشند، این‌طور نیست که همه مردم در مقابله با دین باشند. نه، این طور نیست. اما گاهی اوقات با ما حالت لجبازی پیدا می کنند. ما چرا این شرایط را ایجاد بکنیم؟ لذا ما باید از...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

محمدرضا باهنر معتقد است در بین خواص هم کسانی وجود دارند که در روزهای اول واکنش‌هایی داشتند و مسلماً کلاه سرشان رفته است

وب‌گاه دنیای اقتصاد

علی ربیعی تاکید کرد: مساله تاسف‌بار دیگر اینکه به جای دنبال کردن سیاست‌گذاری‌های آشتی‌جویانه یا آرامش‌بخش، درست در جهت مخالف، سیاست تحریک جامعه و نوعی نمک به زخم پاشیدن را مشاهده می‌کنیم.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

طی هفته های گذشته شاهد اعتراضات در کشور بودیم. همه این رویدادها از یک حادثه شروع شد و به سرعت شعله ور گردید.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: سردار حسین اشتری، با بیان اینکه مردم در تجمعات مختلف اخیر در سراسر کشور از خادمین نیروی انتظامی حمایت قاطعی کردند، گفت: طبق نظرسنجی‌های انجام شده علاقه مردم به نیروی انتظامی افزایش یافت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وزیرهای اقتصاد، صمت و مسکن یک گوشه نشسته اند و از زندگی لذت می‌برند. با حال و روز فعلی کشور، کسی کاری به کارشان ندارد و از زیر بار انتقادها و احتمال استیضاح نجات پیدا کرده اند. بق