یک‌شنبه 15 مهر 1403

مکتب امام (ره) ترسیم‌کننده عزت و سربلندی است

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
مکتب امام (ره) ترسیم‌کننده عزت و سربلندی است

منتظری گفت: تبیین مکتب فکری امام راحل در جامعه امری ضروری بوده و باید آن را در زندگی خود پیاده کنیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ نایب رئیس دوم کمیسیون فرهنگی در خصوص مکتب و اندیشه امام خمینی (ره) به صبح زاگرس گفت: اندیشه‌های امام بر گرفته از اسلام ناب است، برخی از چهره ها متعلق به یک عصر و نسل هستند اما امام (ره) برای همه عصرها و نسل ها چهره‌ای ماندگار است.

غلامرضا منتظری با اشاره به اینکه امام راحل مسیری را برای عزت و سربلندی همه ما ترسیم کرد که ضامن سعادت بشریت بود و همه می توانند حاصل آن را در انقلاب اسلامی مشاهده کنند افزود: راه روشن امام راحل به عنوان بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی همواره باید پیش روی ما باشد.

وی بر لزوم تبیین اندیشه ها و آرمان های امام راحل به نسل جوان تاکید و تصریح کرد: گرامیداشت مناسبت ها بهانه ای برای تبیین ابعاد شخصیتی امام راحل به مردم به ویژه نسل جوان است.

نماینده مردم (گرگان و آق قلا) در مجلس شورای اسلامی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری که فرمودند «حداقل باید دو قرن بگذرد تا بتوانیم ابعاد شخصیتی امام راحل را بشناسیم» خاطرنشان کرد: بعد از چهار دهه از انقلاب اسلامی مکتب، راه و اندیشه امام «ره» در ذهن و اندیشه همه ما باقی است و وظیفه داریم با جهاد تببین در گام دوم، همان مسیری را که امام «ره» تعیین کرده با استقامت ادامه دهیم و همه موانع را از پیش رو برداریم و با حضور رهبری این زمینه برای تکامل کشور فراهم شده است.

منتظری با اشاره به اینکه امروزه بسیاری از شخصیت های برجسته بین المللی اعتقاد دارند که شخصیت امام راحل باید مورد مطالعه مجدد قرار گیرد ادامه داد: باید مکتب فکری امام راحل را در زندگی خود پیاده کنیم و رهبری بارها تذکر دادند نام امام راحل در جامعه فراموش نشود.

انتهای پیام /