شنبه 29 اردیبهشت 1403

اقتصادی خبرگزاری میزان

اقتصادی خبرگزاری میزان

میزان تولید فولاد ایران طی ماه مه 2021 میلادی شاهد رشد 7.7 درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته بود و 2 میلیون و 600 هزار تن به ثبت رسید.

قیمت هر گرم طلای 18 عیار، امروز یکشنبه 6 تیر 1400 در معاملات بازار آزاد تهران به یک میلیون و 49 هزار تومان رسید.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گلستان گفت: طی دستورالعمل‌های دریافتی از وزارت نیرو، فعالیت تمامی مراکز استخراج رمز ارز‌ها ممنوع بوده و با خاطیان این امر برخورد خواهد شد.

نرخ خرید دلار امروز 6 تیر 1400 در صرافی‌های مجاز بانک مرکزی روند کاهشی داشته است.

نائب رئیس اول کمیسیون «صنایع و معادن» مجلس با بیان اینکه حرکت تحولی قوه قضائیه آثار مثبتی در بخش تولید ایجاد کرد، گفت: پیرو اقدامات قوه قضائیه بسیاری از واحد تولیدی غیر فعال به چرخه فعالیت بازگشت که جای تقدیر و تشکر دارد.

از ابتدای خردادماه 1399 تا پایان اردیبهشت امسال (1400) بیش از 18 هزار و 482 میلیارد ریال تسهیلات به 117 واحد صادراتی اعطاء شده است.

بانک مرکزی به عنوان یکی از برگزیدگان نخستین جشنواره ملی فناوری اطلاعات قوه قضاییه انتخاب شد.

مدیرکل دفتر توسعه خدمات بازرگانی تسهیل و تسریع در فرایند پیگیری ایفای تعهدات ارزی حاصل از صادرات را نیازمند همدلی، معاضدت و مساعدت بیش از پیش سایر دستگاه‌ها دانست.

نرخ انواع ارز بین بانکی امروز به واسطه تعطیلات آخر هفته میلادی بدون تغییر نسبت به روز گذشته اعلام شد.

دبیر اتحادیه بنکداران مواد غذایی تهران با بیان اینکه آب‌معدنی لوکس از کشور‌های سوئد، نروژ فنلاند و فرانسه به‌صورت قاچاق وارد ایران می‌شود، گفت: هزار و 500 نوع کالا ازجمله تنقلات، نوشیدنی، رانی، شکلات، انرژی‌زا، چیپس، پفک و آدامس تمامی این کالا‌ها وارد می‌شوند.

معاون پشتیبانی و هماهنگی استان‌های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: خوشبختانه با توجه بیشتر به حقوق عامه و بیت‌المال توجه مقامات محترم قضایی به دفاعیات مطروحه توسط نمایندگان دستگاه‌های اجرایی بیشتر شده است.

برای رهن کامل واحد 60 متری در محدوده آهنگ سرمایه 300 میلیون تومانی نیاز است.

دبیر اتحادیه بنکداران مواد غذایی تهران گفت: دولت قیمت شکر را از 6 هزار و 650 تومان به 11 هزار و 500 تومان افزایش داده و در اول خرداد امسال 72 درصد قیمت شکر سهمیه‌ای صنعتی تعادل سازی شده است.

عضو هیئت مدیره بانک مسکن از افتتاح حساب بیش از 234 هزار متقاضی طرح اقدام ملی مسکن در آن بانک برای اجرای طرح خبر داد.

امروز، در بازار‌های جهانی آلومینیوم، سرب، طلا و نفت کار خود را با روند صعودی شروع کردند، در حالی که مس و روی حرکتی معکوس در پیش گرفتند.

مراسم مبادله و امضای تفاهم نامه‌های همکاری بین وزارت راه و شهرسازی و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در وزارت راه و شهرسازی برگزار شد.