یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

سیاسی خبرگزاری میزان

سیاسی خبرگزاری میزان

رئیس فرهنگستان علوم پزشکی از دو شرط مهم رهبر انقلاب برای دریافت واکسن کرونا خبر داد.

رئیس فرهنگستان علوم پزشکی جمهوری اسلامی ایران گفت: رهبر انقلاب در روز‌های آینده واکسن ایرانی کرونا می‌زنند.

معاون اول رئیس جمهور در پیامی درگذشت 2 خبرنگار در حادثه واژگونی اتوبوس خبرنگاران در نقده را تسلیت گفت.

مشاور وزیر کشور با انتشار پیامی در فضای مجازی از دستور وزیر کشور برای پیگیری وضعیت مصدومان حادثه اتوبوس خبرنگاران خبر داد.

سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان با انتشار پیامی در فضای مجازی خود حادثه واژگونی اتوبوس خبرنگاران در نقده استان آذربایجان غربی را تسلیت گفت.

یک مقام آگاه در قرارگاه مشترک پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص) کشور اعلام کرده است که حادثه در یکی از ساختمان‌های مرتبط با سازمان انرژی اتمی، به هیچ وجه حمله پهپادی نبوده است.

قرارگاه عملیاتی شهید شهرامفر استان کردستان اعلام کرد که تیم ضدانقلاب در کردستان شناسایی و منهدم شده است.

فرماندار سمنان گفت: اگر تدبیر دستگاه قضایی نبود قطعا زندان‌ها در زمان کرونا دچار مشکلات زیادی می‌شدند، با نظارت، برنامه‌ریزی و ابلاغ دستورالعمل‌های سازمان زندان‌ها، در بحث کرونا بسیار موفق عمل شد و شاهد ارائه هیچ گزارش منفی از زندان‌های کشور درباره شیوع کرونا نبودیم.

رئیس هئیت نظارت بر انتخابات شوراها گفت: تجمیع آرا الکترونیکی و دستی، مقداری زمان بر شده و همین موضوع باعث شده تا اعلام نتایج نیز دیرتر از بقیه شهرها اعلام شود.

رئیس دفتر رئیس‌جمهور گفت: رئیس جمهور دستور داد آقای عراقچی به محض رسیدن به تهران به همراه وزیر امور خارجه خدمت آقای رئیسی برسد و گزارش پیشرفت‌ها و محدودیت‌ها را اعلام کند.

مراسم اعطای نشان شفا به مدافعان سلامت نیرو‌های مسلح با حضور رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح و فرماندهان ارتش و سپاه برگزار شد.

یک باند کلان و بین‌المللی مواد مخدر که مترصد ترانزیت محموله‌ای به خارج از کشور بود؛ در استان البرز شناسایی و مورد ضربه قرار گرفت.

بیست و ششمین اجلاس آب و هوایی سازمان ملل که قرار است از 9 تا 21 آبان در شهر گلاسکوی اسکاتلند برگزار شود، رسما از سید ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور منتخب ایران برای شرکت در این اجلاس دعوت کرد.

سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: توقیف وب‌سایت رسانه‌های ایرانی زیرمجموعه صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران، مصداق تلاش سیستماتیک ایالات متحده برای مخدوش کردن آزادی بیان در سطح جهانی و خاموش کردن صدا‌های مستقل در فضای رسانه‌ای است.

نماینده ویژه وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در امور افغانستان با رئیس شورای عالی مصالحه ملی افغانستان و وزیر امور خارجه این کشور دیدار و گفت‌وگو کرد.

سفیر جمهوری اسلامی ایران در جمهوری آذربایجان گفت: 20 زندانی ایرانی در مرحله بیست و هشتم اجرای موافقتنامه انتقال محکومین فی‌مابین دولت‌های جمهوری اسلامی ایران و جمهوری آذربایجان در نقطه صفر مرزی آستارا به میهن انتقال یافتند.