یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

سیاسی خبرگزاری میزان

سیاسی خبرگزاری میزان

سخنگوی شورای نگهبان گفت: طی بررسی‌های انجام شده اعضای این شورا صحت سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری را مورد تایید قرار دادند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران از فعالیت شهربازی‌های روباز در استان تهران با رعایت دقیق پروتکل‌های بهداشتی خبر داد.

اعضای دولت در جلسه امروز خود با لایحه پیشنهادی معاونت امور زنان و خانواده رئیس جمهور درخصوص «اجازه مادر برای افتتاح حساب بانکی به نام اطفال» موافقت کردند.

بامداد چهارشنبه دوم تیرماه اقدام خرابکارانه علیه یکی از ساختمان‌های سازمان انرژی اتمی در اطراف کرج با شکست روبرو شد.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی طرح ممنوعیت مذاکره مسئولان ایران با آمریکایی‌هارا اعلام وصل کرد.

نائب رئیس اول مجلس شورای اسلامی به اظهارات رئیس جمهور مبنی براینکه کاهش مشارکت در انتخابات، ربطی به وضع اقتصادی نداشت، واکنش نشان داد.

منتخب مردم «تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس» در مجلس یازدهم تأکید کرد: قوه قضائیه در دل چپاولگران و غارتگران رعب و وحشت انداخته است تا دست به کوچکترین عمل اشتباه نزنند و مردم هم راحت به زندگیشان ادامه دهند. آثاراین عملکرد را مردم در جامعه دیدند.

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شورا‌ها در مجلس گفت: قطعا حضور و تفسیر آرای اخذ شده از مردم نشان دهنده امید ملت ایران عزیز به تغییر فضای کشور از فشار‌ها و مشکلات اقتصادی به روز‌های خوب و توسعه است.

رئیس ستاد انتخابات کشور، با اعلام جزئیات تکمیلی از نتایج شمارش آرای انتخابات ریاست جمهوری، از تکمیل نتایج قبلی با وصول آخرین صورتجلسات از 91 صندوق باقی مانده این انتخابات خبر داد.

دبیر شورای نگهبان گفت: باید قدردان این مردم همیشه در صحنه باشند و رئیس جمهور منتخب هم باید در دوران ریاست جمهوری تمام تلاش خود را کند تا مشکلات مردم عزیز را حل کند.

اکانت توییتری «رئیسی توییت» به منظور پوشش سخنان و اخبار اختصاصی رئیس‌جمهور دولت سیزدهم و همچنین بازنشر توئیت‌های کاربران درخصوص ایشان ایجاد شد.

رئیس جمهور منتخب و روحانی برای دومین بار طی 5 روز گذشته با هم دیدار کردند.

نماینده «مردم رشت» در مجلس شورای اسلامی گفت: همه باید از رئیس‌جمهور منتخب که در این شرایط سخت سکان ریاست جمهوری را برعهده‌گرفته حمایت و به وی کمک کنند و رقابت‌های انتخاباتی باید تبدیل به رفاقت و همراهی شود.

عضو جامعه روحانیت مبارز بابیان اینکه مردم با حضور با بصیرت و پرشور خود پای صندوق‌های رأی، دشمنان را مأیوس و مأیوس‌تر کردند، گفت: مردم بار دیگر، اعتماد خود را به اصل نظام، انقلاب اسلامی و ولایت‌فقیه است.

رئیس کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی گفت: سه‌شنبه هفته آینده وزیر کشور در جلسه کمیسیون اصل نود حاضر شده و به شکایات واصله پیرو برگزاری انتخابات ریاست جمهوری توضیح می‌دهد.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر، ترخیص سریع بسیاری از کالا‌های اساسی از گمرکات را از عملکرد مهم قوه قضاییه در بوشهر دانست و گفت: بعد از سفر آیت‌الله رئیسی به بوشهر در گمرکات شمال و جنوب تحرکاتی ایجاد شد و با تحولی کلی تسریع در ترخیص کالا‌ها انجام گرفت.