سه‌شنبه 17 مهر 1403

نوار غزه

نوار غزه

وب‌گاه دنیای اقتصاد

هزاران نفر از مردم در شهر لندن هم اکنون در حال برگزاری تظاهرات گسترده‌ای در محکومیت جنایت هولناک رژیم صهیونیستی در النصیرات واقع در نوار غزه هستند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

جنبش حماس اعلام کرد آزادی چند اسیر واقعیت شکست راهبردی رژیم صهیونیستی را تغییر نمی‌دهد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: جنبش انصار الله یمن اعلام کرد قتل عام النصیرات نشان می‌دهد رژیم صهیونیستی صرفاً یک رژیم جنایتکار سرکش است که هیچ ارتباطی با حقوق بشر یا قوانین بین‌المللی ندارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: جنبش حماس با اشاره به شهادت 210 فلسطینی در اردوگاه النصیرات و مجروح شدن تعدادی دیگر خاطرنشان کرد که ارتش تروریسم اشغالگر مرتکب کشتاری هولناک در این اردوگاه شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

منابع خبری گزارش دادند که یک یگان آمریکایی در عملیات آزادی اسرای صهیونیست به رژیم صهیونیستی کمک کرده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: طی حملات شدید امروز رژیم صهیونیستی به اردوگاه النصیرات و مناطق مرکز نوار غزه 150 تن شهید و ده‌ها تن دیگر زخمی شدند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

حزب‌الله لبنان امروز (شنبه) از هدف قرار دادن یک پایگاه نظامی ارتش رژیم صهیونیستی در شمال فلسطین اشغالی خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، منابع خبری فلسطین امروز شنبه گزارش دادند که در جنایت امروز جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به اردوگاه النصیرات و مناطق دیگر در مرکز غزه 47 نفر به شهادت رسیده و ده‌ها نفر نیز زخمی شده‌اند. بر اساس گزارش‌های منتشرشده، در حملات توپخانه‌ای رژیم صهیونیستی به اطراف بیمارستان شهدای الاقصی در مرکز غزه دست‌کم 30 نفر به شهادت رسیدند و تعداد زیادی نیز مجروح...

وب‌گاه الف

سرپرست وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در نشست فوق‌العاده شورای وزیران خارجه دی -8 درباره غزه 9 پیشنهاد ایران را برای بررسی و تصمیم‌گیری اعلام و اظهار امیدواری کرد که این نشست نتایج عملی و فوری در راستای کاهش رنج و آلام مردم شریف غزه داشته باشد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: حزب‌الله لبنان امروز (شنبه) از هدف قرار دادن یک پایگاه نظامی ارتش رژیم صهیونیستی در شمال فلسطین اشغالی خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس دفتر سیاسی حماس با اشاره به تداوم جنایات رژیم صهیونیستی در النصیرات غزه اعلام کرد: ملت فلسطین هرگز تسلیم نخواهد شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نتایج جدیدترین نظرسنجی‌ها در سرزمین‌های اشغالی نشان می‌دهد که اغلب ساکنان آن در انتخابات بعدی به نتانیاهو رای نمی‌دهند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی وزارت امور خارجه با اشاره به اینکه به‌دلیل بی‌عملی دولت‌ها و شورای امنیت سازمان ملل نسبت به توقف جنایات جنگی رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان، گفت: مسئولیت ملت‌ها و نیز سازمان‌های مردم‌نهاد در حمایت از ملت مظلوم فلسطین افزایش یافته است.

وب‌گاه مشرق نیوز

سرپرست وزارت امور خارجه گفت: ما براین باوریم صلح، ثبات و امنیت کامل و حقیقی در خاورمیانه تا زمانی که دو مسئله رفع کامل اشغالگری و خلع سلاح هسته‌ای رژیم صهیونیستی محقق نگردد برقرار نخواهد شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ارتش اسرائیل اطراف بیمارستان شهدای الاقصی در شهر دیرالبلح در مرکز نوار غزه را بمباران کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

حزب‌الله لبنان در بیانیه‌ای از حمله توپخانه‌ای دقیق به پایگاه ارتش اسرائیل خبر داد.