چهارشنبه 18 مهر 1403

نوار غزه

نوار غزه

وب‌گاه دنیای اقتصاد

گروه‌های مقاومت فلسطین در دویست و چهل و پنجمین روز نبرد همچنان به حملات به مواضع و محل استقرار نظامیان اشغالگر در غزه ادامه می‌دهند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: گروهی از نظامیان جنبش حماس فلسطین با استفاده از تونلی که از 10 سال پیش برای ارتش رژیم صهیونیستی شناخته شده بود، به نزدیک منطقه حائل نفوذ کردند، اقدامی که انتقادات شدید بخش امنیتی این رژیم علیه لشکر ارتش صهیونیستی در نوار غزه را برانگیخت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

آمریکا به همراه انگلیس، فرانسه و آلمان (تروئیکای اروپا) در بیانیه‌ای مشترک بر «حمایت تمام‌عیار» خود از برنامه اعلامی واشنگتن برای آتش‌بس در جنگ غزه تاکید کردند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رهبران کشورهای آمریکا و تروئیکای اروپا (آلمان، فرانسه و انگلیس) در بیانیه‌ای مشترک حمایت خود را از طرح جدید برای آتش‌بس غزه که مدتی قبل از سوی آمریکا اعلام شد، اعلام کردند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: شبکه 12 عبری زبان گزارش داد یک تانک صهیونیستی خودروهای سربازان ذخیره را در کرم ابوسالم زیر گرفته است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی امروز جمعه خواستار جلوگیری از ورود سوخت و کاهش کمک‌های بشردوستانه به نوار غزه شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی امروز جمعه خواستار جلوگیری از ورود سوخت و کاهش کمک‌های بشردوستانه به نوار غزه شد.

خبرگزاری دانشجو

به نقل از المیادین، منابع خبری اعلام کردند که همزمان با حملات ددمنشانه رژیم صهیونیستی به غزه، نیرو‌های مقاومت حملات موشکی به صهیونیست‌ها انجام داده اند. این منابع از شنیده شدن صدای آژیر خطر در شهرک‌های اطراف غزه خبر دادند. منابع فلسطینی اعلام کردند که مقاومت فلسطین شهرک‌های اطراف غزه را هدف حملات موشکی قرار داده است. گردان‌های مجاهدین شهرک صهیونیست‌نشین العین الثالثه در اطراف نوار...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، علی باقری سرپرست وزارت امور خارجه کشورمان با هدف شرکت و سخنرانی در نشست فوق العاده گروه دی هشت در خصوص جنایات رژیم صهیونیستی در غزه عازم استانبول شد. نشست استانبول همچنین فرصتی برای تداوم دیپلماسی فعال جمهوری اسلامی ایران در حمایت از مساله فلسطین و مقاومت مردم فلسطین در مقابل رژیم صهیونیستی است. سرپرست دستگاه دیپلماسی در سفر خود به استانبول، علاوه...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: کانال 13 رژیم صهیونیستی گزارش داد که آنتونیو گوترش دبیرکل سازمان ملل متحد به مقام‌های این رژیم اطلاع داده است که قصد دارد رژیم صهیونیستی را در فهرست سیاه کشورهای کودک‌کش قرار دهد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

منابع خبری پنجشنبه شب گزارش دادند که دبیرکل سازمان ملل متحد قصد دارد رژیم صهیونیستی را در فهرست سیاه کشورهای کودک‌کش قرار دهد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سرپرست وزارت امور خارجه ایران در رأس هیأتی در نشست فوق‌العاده گروه دی 8 درباره غزه شرکت می‌کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سرپرست وزارت امور خارجه ایران در رأس هیأتی در نشست فوق‌العاده گروه دی 8 درباره غزه شرکت می‌کند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی رسمی وزارت امور خارجه قطر روز پنجشنبه گفت که میانجی‌ها هنوز پاسخی از جنبش حماس در مورد پیشنهاد اخیر در خصوص توافق آتش‌بس در غزه و تبادل اسرا بین جنبش حماس و نیروهای اشغالگر دریافت نکرده‌اند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سخنگوی رسمی وزارت امور خارجه قطر روز پنجشنبه گفت که میانجی‌ها هنوز پاسخی از جنبش حماس در مورد پیشنهاد اخیر در خصوص توافق آتش‌بس در غزه و تبادل اسرا بین جنبش حماس و نیروهای اشغالگر دریافت نکرده‌اند.