سه‌شنبه 17 مهر 1403

نوار غزه

نوار غزه

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مقاومت اسلامی عراق بامداد شنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد: یک منطقه نظامی در سرزمین های اشغالی فلسطین را در راستای یاری رساندن به مردم غزه و پاسخ به نسل کشی صهیونیست ها در حق غیر نظامیان مورد هدف حمله پهپادی قرار داده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: معاون دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین تصریح کرد: پیشنهاد آمریکا درباره آتش‌بس مبهم است و ما خواهان موضعی روشن و بدون ابهام هستیم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: طبق اعلام دفتر اطلاع رسانی دولت فلسطین در نوار غزه؛ از آغاز جنگ تاکنون 15 هزار و 517 کودک فلسطینی در حملات ارتش رژیم صهیونیستی به شهادت رسیدند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دفتر اطلاع رسانی دولت فلسطین در نوار غزه جمعه شب در بیانیه‌ای اعلام کرد: 17 هزار کودک در نوار غزه از آغاز جنگ والدین خود یا یکی از آنها را از دست دادند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

معاون دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین گفت: دولت آمریکا در هدف کلی رژیم صهیونیستی در جنگ علیه نوار غزه یعنی ریشه‌کنی مقاومت همدست و شریک است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: یک روزنامه صهیونیستی نوشت: اسرائیل در معرض موج بزرگی از تصمیمات اروپایی قرار دارد که به اقتصاد و جایگاه آن لطمه وارد کرده است، همچنان که در طول جنگ تقریباً هر روز با تصمیمات جدید خارجی روبه روست که به ایده جذابیت اراضی اشغالی برای سرمایه گذاری صدمه وارد کرده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دولت اسرائیل پس از گذشت بیش از هشت ماه از جنگ علیه نوار غزه نتوانسته حتی یک موفقیت قابل توجه به دست آورد و بالعکس در برابر مجموعه‌ای از شکست‌ها و صدماتی در عرصه‌های دیپلماسی، اقتصادی و اجتماعی مواجه شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سخنگوی عربی زبان ارتش رژیم صهیونیستی جمعه شب در حساب کاربری خود در شبکه "X" با تأیید خوی تروریستی رژیم صهیونیستی در ترور فعالان فلسطینی، افزود: «محمد ابوعجاج» یکی از فرماندهان ارشد سرویس امنیتی حماس در منطقه رفح در اثر حملات روز گذشته اسرائیل کشته شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: آویخای ادرعی سخنگوی عربی زبان ارتش رژیم صهیونیستی جمعه شب مدعی شد: این رژیم یکی از فرماندهان ارشد نیروهای امنیتی حماس را ترور کرده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

عضو حماس گفت: «هیچ چیز نمی تواند جنایت بمباران غیرنظامیان بی دفاع از جمله زنان و کودکان را توجیه کند و ارتش اشغالگران صیهونیست، غیراخلاقی و باندی جنایت‌کاری متشکل از قاتلان تشنه خون و انتقام است».

وب‌گاه دنیای اقتصاد

عضو حماس گفت که «اسرائیل» رژیمی مطرود و در دادگاه های بین المللی تحت تعقیب و پیگرد قرار گرفته است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

شبکه خبری الجزیره جمعه شب به نقل از آکسیوس گزارش داد که بنی گانتز، وزیر جنگ اسرائیل اعلام کرد که روز شنبه در یک نشست خبری احتمالاً کناره گیری خود از کابینه این رژیم را اعلام خواهد کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بنی گانتز، وزیر شورای جنگ اسرائیل اعلام کرد که شنبه در یک نشست خبری شرکت خواهد کرد. انتظار می‌رود استعفای خود را از کابینه نتانیاهو اعلام کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سنتکام در بیانیه‌ای در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: حوثی‌های مورد حمایت ایران در 24 ساعت گذشته از مناطق تحت کنترل خود در یمن چهار موشک بالستیک ضدکشتی بر فراز دریای سرخ شلیک کردند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نتایج تازه ترین نظرسنجی که شبکه 12رژیم صهیونیستی انجام شد، نشان می دهد که اکثریت صهیونیست‌ها مخالف ادامه دولت نتانیاهو هستند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سخنگوی سازمان ملل متحد با تایید اینکه اسرائیل از قرار گرفتن در فهرست متخلفان حقوق کودکان در جنگ ها مطلع شده است، از رفتار سفیر و نماینده این رژیم در ضبط و انتشار تماس تلفنی دفتر گوترش در این زمینه اظهار تعجب کرد و آن را غیرقابل قبول دانست.