چهارشنبه 18 مهر 1403

نوار غزه

نوار غزه

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نتایج تازه ترین نظرسنجی که شبکه 12رژیم صهیونیستی انجام شد، نشان می دهد که اکثریت صهیونیست‌ها مخالف ادامه دولت نتانیاهو هستند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سخنگوی سازمان ملل متحد با تایید اینکه اسرائیل از قرار گرفتن در فهرست متخلفان حقوق کودکان در جنگ ها مطلع شده است، از رفتار سفیر و نماینده این رژیم در ضبط و انتشار تماس تلفنی دفتر گوترش در این زمینه اظهار تعجب کرد و آن را غیرقابل قبول دانست.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، یک رسانه فلسطینی گزارش داد که سازمان ملل متحد رژیم صهیونیستی را در فهرست سیاه رژیم‌های کودک‌کُش قرار می‌دهد. خبرگزاری فلسطینی وفا گزارش داد، آنتونیو گوترش دبیرکل سازمان ملل متحد به وابسته نظامی رژیم صهیونیستی در آمریکا اطلاع داد که این سازمان در نهایت تصمیم گرفته است تل آویو را در فهرست سیاه کشور‌ها (دولت‌ها) و سازمان‌هایی همچون داعش، القاعده...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: منیر اکرم، سفیر پاکستان در سازمان ملل، در مورد قرار دادن نام ارتش اسرائیل به فهرست جهانی متخلفانی که علیه کودکان مرتکب جنایت شده اند، گفت که ثبت رژیم صهیونیستی به این لیست قابل پیش بینی بود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سرگئی لاوروف، در گفتگوی تلفنی با اسرائیل کاتز، وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی، خواستار آتش بس فوری در غزه شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سفیر پاکستان در سازمان ملل، در مورد قرار دادن نام ارتش اسرائیل به فهرست جهانی متخلفانی که علیه کودکان مرتکب جنایت شده اند، گفت که ثبت رژیم صهیونیستی به این لیست قابل پیش بینی بود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزارت امور خارجه روسیه در بیانیه ای اعلام کرد، سرگئی لاوروف، در تماس تلفنی با اسرائیل کاتز، وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی، خواستار آتش بس فوری در غزه شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزارت خارجه اسرائیل به اقدام سازمان ملل متحد در قرار دادن تل‌آویو در لیست رژیم‌های کودک‌کش واکنش نشان داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رسانه‌های صهیونیستی گزارش کردند، دبیرکل سازمان ملل متحد، این رژیم را به‌طور رسمی در لیست سیاه کودک‌کشی سازمان ملل قرار داده است.

خبرگزاری تسنیم

آئین افتتاحیه نهمین اجلاسیه بین المللی مجاهدان در غربت، با شعار "نقش شهدای خدمت در حمایت از جبهه مقاومت" همزمان با سالروزشهادت امام جواد (ع) در هتل داما دمشق برگزار شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

یک شبکه صهیونیستی گزارش داد که دبیرکل سازمان ملل، تل‌آویو را در لیست سیاه این سازمان به عنوان رژیم کودک‌کش قرار داده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

آئین افتتاحیه نهمین اجلاسیه بین المللی مجاهدان در غربت، با شعار "نقش شهدای خدمت در حمایت از جبهه مقاومت" همزمان با سالروز شهادت امام جواد (ع) در هتل داما دمشق برگزار شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

یک روزنامه صهیونیستی از سفر قریب الوقوع وزیر خارجه آمریکا به سرزمین‌های اشغالی در ابتدای هفته آینده خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: یک روزنامه صهیونیستی از سفر قریب الوقوع وزیر خارجه آمریکا به سرزمین‌های اشغالی در ابتدای هفته آینده خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: فرماندهی مرکزی ارتش آمریکا در منطقه خاورمیانه موسوم به سنتکام اعلام کرد که اسکله موقت غزه را مجددا احیا کرده است تا ارسال کمک‌های حیاتی به غزه امکان پذیر شود.