سه‌شنبه 17 مهر 1403

نوار غزه

نوار غزه

وب‌گاه دنیای اقتصاد

حزب‌الله لبنان در بیانیه‌ای از حمله توپخانه‌ای دقیق به پایگاه ارتش اسرائیل خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سخنگوی وزارت خارجه تحریم کالاها و شرکت‌های اسرائیل را آسان‌ترین کار اما بسیار مؤثر درقبال بی‌عملی دولت‌ها و شورای امنیت سازمان ملل متحد نسبت به توقف جنایات جنگی اسرائیل علیه فلسطینیان دانست.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، علی باقری کنی سرپرست وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در نشست فوق العاده شورای وزیران امور خارجه سازمان همکاری اقتصادی هشت کشور در حال توسعه (دی - هشت) در خصوص وضعیت غزه گفت: ما براین باوریم صلح، ثبات و امنیت کامل و حقیقی در خاورمیانه تا زمانی که دو مسئله "رفع کامل اشغالگری" و "خلع سلاح هسته‌ای" رژیم صهیونیستی محقق نگردد برقرار نخواهد شد. متن...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سخنگوی سازمان ملل انتشار بخشی از یک تماس تلفنی ضبط شده درباره گزارش کودکان و درگیری‌ها توسط سفیر اسرائیل در این سازمان را به شدت محکوم کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

تهران - ایرنا - اجلاس فوق العاده گروه هشت کشور در حال توسعه اسلامی موسوم به D-8 در استانبول ترکیه با حضور سرپرست وزارت امور خارجه ایران آغاز به کار کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

هیاتی از جنبش جهاد اسلامی به منظور ادامه مذاکرات آتش‌بس در نوار غزه، امروز، شنبه به دوحه می‌رود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، کشتار وحشیانه‌ای که ارتش رژیم صهیونیستی اواخر هفته گذشته در اردوگاه النصیرات در مرکز نوار غزه انجام داد تنها یک نمونه از مظاهر توحش این رژیم علیه غیرنظامیان است. مدرسه پسرانه النصیرات در شب چهارشنبه - پنجشنبه هفته گذشته، در حالی مورد حمله ارتش رژیم اشغالگر قرار گرفت که ده‌ها خانواده آواره در آنجا خواب بودند. طبق آماری که منابع فلسطینی منتشر کرده‌اند،...

خبرگزاری دانشجو

گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو؛ با گذشت بیش از هشت ماه از آغاز جنگ در نوار غزه، سازمان ملل متحد اعلام کرده است که ارتش رژیم صهیونیستی را به دلیل بی‌توجهی به حقوق کودکان در درگیری‌ها، در فهرست ننگین خود موسوم به "لیست سیاه" قرار خواهد داد. پر واضح است که این اقدام، ضربه سنگینی به وجهه بین‌المللی رژیم اشغالگر و نمادی از انزوا و طرد این رژیم از سوی جامعه جهانی است. آنتونیو گوترش، دبیرکل...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

منابع فلسطینی از یورش نیروهای اسرائیل به کرانه باختری خبر دادند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: اشغالگران صهیونیست علاوه بر تشدید حملات زمینی و هوایی علیه نوار غزه، شمال شهر رفح را که میزبان صدها هزار آواره فلسطینی است با بمب‌های فسفری هدف قرار دادند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس دفتر سیاسی جنبش النُجباء عراق، به اسرائیل و آمریکا نسبت به ارتکاب هرگونه حماقتی در عراق هشدار داد.

خبرگزاری دانشجو

جنبش حماس در واکنش به اظهارات نخست وزیر رژیم اسرائیل که گفته ارتش این رژیم اخلاق‌مدار است، واکنش نشان داد.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری دانشجو

گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو؛ جنگ در نوار غزه به 246 مین روز خود رسیده است. جنگی که قریب به 40 هزار شهید و صد‌ها هزار نفر مجروح و مفقود بر جای گذاشته است؛ اما مردم فلسطین نه تنها ذره‌ای تردید از حرکتی که در هفتم اکتبر شروع کردند، به خود راه ندادند بلکه مقاوم‌تر از گذشته در پی آرمان خود، یعنی آزادسازی سرزمین و خاکشان از دست اشغالگران در حال جدال با مرگ هستند. اما در بیرون از سرزمین‌های...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مقاومت اسلامی عراق بامداد شنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد: یک منطقه نظامی در سرزمین های اشغالی فلسطین را هدف حمله پهپادی قرار داده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

تشکیلات خودگردان فلسطین اعلام کرد: قرار گرفتن "اسرائیل" در لیست سیاه سازمان ملل به خاطر قتل و کشتار کودکان فلسطینی اقدامی صحیح در راستای بازخواست و مجازات این رژیم و توقف جنایات آن است.