یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

نیمه‌نهایی جام حذفی / استقلال به نساجی خورد، پرسپولیس به هوادار

وب‌گاه عصر ایران مشاهده در مرجع
نیمه‌نهایی جام حذفی / استقلال به نساجی خورد، پرسپولیس به هوادار

براساس قرعه کشی مرحله نیمه نهایی جام حذفی، تیم استقلال باید در تهران از نساجی میزبانی کند و هوادار هم مقابل پرسپولیس در تهران میزبان خواهد بود.

قرعه کشی مرحله نیمه نهایی جام حذفی برگزار شد.

به گزارش ورزش سه؛ براساس قرعه کشی مرحله نیمه نهایی جام حذفی، تیم استقلال باید در تهران از نساجی میزبانی کند و هوادار هم مقابل پرسپولیس در تهران میزبان خواهد بود.

طی دیروز و امروز حساسیت بازی‌های لیگ برتر فراموش و به بازی‌های مرحله یک چهارم جام حذفی منتقل شد. در روز اول این مسابقه تیم فوتبال هوادار موفق شد در روز درخشش مسعود شجاعی از سد استقلال ملاثانی در اهواز عبور کند و در جم هم استقلالی‌ها در یک بازی دشوار موفق به پشت سر گذاشتن شاگردان امید روانخواه شدند.

مرحله یک چهارم نهایی مسابقات از ساعاتی پیش با برگزاری دو بازی دیگر ادامه پیدا کرد. در دیدار اول تیم فوتبال پیکان در ورزشگاه وطنی قائمشهر مقابل شاگردان کارلوس هرناندس تن به شکست 3 بر صفر داد و پرسپولیس هم در یک بازی نزدیک در نهایت گل‌گهر را با نتیجه 2 بر 1 شکست داد.

گفته می‌شود قرار است مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی در تاریخ دوم یا سوم خرداد برگزار شود و دیدار فینال نیز در تاریخ هشت یا نه خرداد در تبریز برنامه‌ریزی شده است.

تماشاخانه

نور علی برومند؛ موسیقیدانی که تعصب موسیقی او را کشت (فیلم)

شکار مارمولک خاردار در پاکستان برای تقویت قوای جنسی (فیلم)

فیلم های دیگر docReady(function () { if (window.innerWidth کانال عصر ایران در تلگرام
نیمه‌نهایی جام حذفی / استقلال به نساجی خورد، پرسپولیس به هوادار 2
نیمه‌نهایی جام حذفی / استقلال به نساجی خورد، پرسپولیس به هوادار 3
نیمه‌نهایی جام حذفی / استقلال به نساجی خورد، پرسپولیس به هوادار 4