سه‌شنبه 17 مهر 1403

نیکوکاران یزد هشت میلیارد تومان در رزمایش مواسات کمک کردند

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
نیکوکاران یزد هشت میلیارد تومان در رزمایش مواسات کمک کردند

یزد - ایرنا - مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) یزد با بیان فعالیت‌های قرارگاه رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه در حمایت از نیازمندان آسیب دیده در بحران کرونا و افراد واجد شرایط، گفت: مردم نیکوکار استان هشت میلیارد تومان در این مورد کمک کردند.

رزمایش یادشده با تاکید مقام معظم رهبری در حمایت از اقشار نیازمند و افرادی که با شیوع کرونا متضرر شدند، ماه رمضان در سه مرحله و در 10 شهرستان استان یزد اجرا شد.

محمد شجاعان افزود: امسال در ماه رمضان و در اجرای طرح اطعام مهدوی خدمات ارزنده‌ای با مشارکت نیکوکاران به مددجویان نهاد ارائه شد و در این مدت 142 هزار پرس غذای گرم به ارزش یک میلیارد و 700 میلیون تومان توزیع شد.

به گزارش روز پنجشنبه روابط عمومی اداره کل کمیته امداد یزد، وی اظهار کرد: همچنین در ماه رمضان 64 هزار بسته معیشتی به ارزش 6 میلیارد و 400 میلیون تومان در اختیار خانواده‌های زیرپوشش این نهاد قرار گرفت.

شجاعان با اشاره به اجرای موفق طرح اکرام ایتام و محسنین در ماه ضیافت الهی گفت: 252 حامی نیکوکار در این ماه به جمع حامیان طرح پیوستند و متعهد شدند ماهانه مبلغی را به حساب فرزندان معنوی خود واریز کنند.

حدود 50 هزار نفر از یک میلیون و 200 هزار نفر جمعیت استان یزد از خدمات کمیته امداد امام خمینی (ره) به عنوان یک نهاد حمایتی برخوردار هستند.

*س_برچسب‌ها_س* *س_پرونده خبری_س*