پنج‌شنبه 3 آبان 1403

واکنش تند چمران به نخواندن سرود ملی توسط بازیکنان تیم ملی

وب‌گاه عرشه آنلاین مشاهده در مرجع
واکنش تند چمران به نخواندن سرود ملی توسط بازیکنان تیم ملی

مهدی چمران گفت: شب گذشته با نتیجه سنگینی شاهد باخت تیم ملی کشورمان بودیم اما تلاشی که برای این بازی انجام شد و دو گل که به کشور انگلیس زده شد، برای ما بسیار مهم است.

مهدی چمران در یکصد و هشتمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با تأکید بر اینکه هیچ گاه اجازه نمی‌دهیم کسی به سرود و پرچم ما توهین کند، اظهار کرد: تمدن ایرانی پیشینه‌ای چندین هزار ساله دارد، این تمدن به اندازه قدمت مجموع چند کشور اروپایی و آمریکایی است، ایران در طول تاریخ باقی مانده که به لطف الهی و خون شهدا استوار باقی خواهد ماند.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه ممکن است صدماتی ببینیم اما دشمن با تمام تلاش خود نمی‌تواند کاری کند، یادآور شد: شب گذشته با نتیجه سنگینی شاهد باخت تیم ملی کشورمان بودیم اما تلاشی که برای این بازی انجام شد و دو گل که به کشور انگلیس زده شد، برای ما بسیار مهم است. باید بازیکنان را تشویق کنیم تا بتوانند کار خود را انجام دهند.

او همچنین تصریح کرد: امروز استاندار تهران معرفی می شود و امیدواریم استاندار جدید که سابقه مناسبی دارد، موفق باشد، چرا که موفقیت استاندار، موفقیت پایتخت و جمهوری اسلامی ایران خواهد بود.

منبع: همشهری هم اکنون دیگران می خوانند 1 آذر 1401 - 10:13

بیشتر بخوانید

واکنش تند چمران به نخواندن سرود ملی توسط بازیکنان تیم ملی 2