دوشنبه 16 مهر 1403

ورود ممنوع مسافر بدون ماسک به ناوگان حمل و نقل عمومی تهران

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
ورود ممنوع مسافر بدون ماسک به ناوگان حمل و نقل عمومی تهران

تهران_ ایرنا_ معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران اعلام کرد: کنترل استفاده از ماسک برای مسافران ناوگان حمل و نقل عمومی از فردا شنبه سختگیرانه می شود.

به گزارش عصر جمعه معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران؛ سید مناف هاشمی با تاکید بر مصوبه دولت مبنی بر اجباری شدن ماسک در مترو و اتوبوس گفت: دولت و وزارت بهداشت این دغدغه را دارند که فاصله اجتماعی در استفاده مردم از مترو و اتوبوس رعایت شود از اینرو هم اکنون در 127 ایستگاه مترو و پایانه های اتوبوسرانی ماسک به قیمت مناسب عرضه می شود و حتی امکان عرضه ماسک در پایانه های تاکسیرانی شهر هم فراهم شده است. وی با اشاره به تصمیمات جدید در شهرداری برای الزام استفاده از ماسک در ناوگان حمل و نقل عمومی تصریح کرد: از فردا (شنبه 10 خرداد ماه) سخت گیری های بیشتری توسط نیروی انتظامی، پلیس مترو و یگان حفاظت شهرداری تهران برای استفاده شهروندان از ماسک در مترو و اتوبوس انجام خواهد شد.

معاون شهردار تهران با تاکید بر اینکه از ورود افراد بدون استفاده از ماسک در تمامی ایستگاه های مترو، اتوبوسرانی ممانعت میشود، اظهار داشت: از مردم هم می خواهیم که برای حفظ سلامتی خودشان فاصله های اجتماعی را رعایت کنند و همکاری لازم را نیز در استفاده از ماسک در ناوگان عمومی شهر داشته باشند.

*س_برچسب‌ها_س*