یک‌شنبه 6 آبان 1403

ولادیمیر پوتین

ولادیمیر پوتین

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رئیس جمهور روسیه در پیام تبریک سالگرد تأسیس جمهوری خلق چین، گفت که که روابط مسکو - پکن با روح مشارکت همه‌جانبه و همکاری راهبردی در حال توسعه است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مسئول سیاست خارجی اروپا تاکید کرد که کی‌یف حق دارد از خود در برابر تجاوز روسیه دفاع کرده و کنترل کامل قلمرو خود را دوباره به دست آورد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مسئول سیاست خارجی اروپا تاکید کرد که کی‌یف حق دارد از خود در برابر تجاوز روسیه دفاع کرده و کنترل کامل قلمرو خود را دوباره به دست آورد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: معاون رئیس شورای امنیت ملی روسیه در کانال تلگرامی خود، نوشت: مسکو تا نابودی رژیم کی‌یف عملیات ویژه نظامی را ادامه خواهد داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: تحلیلگران در گزارشی که هفته گذشته منتشر شد، گفتند ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه، تصمیمات کلیدی در مورد جنگ اوکراین را عمدتاً به تنهایی و بدون نظر ژنرال‌های خود اتخاذ می کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: پوتین، رئیس جمهوری روسیه حکم جذب 130 هزار نیروی نظامی تازه نفس را برای ارتش این کشور صادر کرد. با این حال نیروهای تازه نفس به لوهانسک، دونتسک، اعزام نخواهند شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ولادیمیر پوتین در فرمانی موسوم به «روز اتحاد مجدد» حکم جذب 130 هزار نیروی نظامی جدید را امضا کرد.

وب‌گاه گسترش

مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا امروز در سفری غیرمنتظره وارد شهر «اودسا» در اوکراین شد. «جوزف بورل» مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا امروز شنبه در سفری غیرمنتظره وارد شهر «اودسا» در اوکراین شد. مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در «اودسا» در این باره گفت: به اینجا آمده ام تا بر حمایت نظامی (از کی یف) تاکید کنم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بر اساس آنچه استراتژیست‌های اوکراین می‌گویند، کریمه پاشنه آشیل روسیه است؛ نقطه مهم برای توانایی روسیه در اعمال قدرت و حفظ سرزمین‌های اشغالی، اما آسیب‌پذیر در برابر قطع دسترسی‌ها.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، به نقل از اسپوتنیک، در ادامه حملات پهپادی ارتش اوکراین در عمق خاک روسیه، وزارت دفاع روسیه اعلام کرد سامانه‌های پدافند هوایی این کشور در منطقه بلگورد بامداد امروز یک پهپاد مهاجم ارتش اوکراین را رهگیری و منهدم کردند. گفته می‌شود این حادثه خسارتی در پی نداشته و کسی نیز مجروح یا کشته نشده است. وزارت دفاع روسیه دیروز جمعه نیز در بیانیه‌ای از خنثی...

خبرگزاری دانشجو

واشنگتن روز جمعه در پیامی تهدیدآمیز به مقامات دولت لیبی نسبت به تبعات افزایش همکاری با روسیه هشدار داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه فرمانی را به امضا رساند که براساس آن، اوکراینی‌ها تنها با داشتن گذرنامه بومی خود می‌توانند وارد خاک روسیه شوند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دنیای‌اقتصاد: والتر راسل مید، پژوهشگر اندیشکده «هادسون» در یادداشتی نوشت: مهم‌ترین واقعیت در سیاست جهانی این است که 19 ماه پس از آنکه ولادیمیر پوتین با حمله به اوکراین نظم بین‌المللی به اصطلاح مبتنی بر قوانین را به چالش کشید، دفاع از این نظم به خوبی پیش نمی رود. جهان امروز نسبت به فوریه 2022 از ثبات کمتری برخوردار است، پایه های نهادی نظم به طور فزاینده ای متزلزل به نظر می رسند. به گزارش...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: فرمانده ارتش انگلیس اذعان کرد که خطوط دفاعی روسیه قوی‌تر از انتظارات ناتو بوده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سفارت روسیه در لندن طی صدور بیانیه‌ای اعلام کرد، تحریم‌های جدید انگلیس علیه این کشور اقدامی با هدف مداخله در امور داخلی کشورش است.