یک‌شنبه 6 آبان 1403

ولادیمیر پوتین

ولادیمیر پوتین

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه با امضای فرمانی برای پیوستن 130 هزار شهروند روسیه به ارتش جهت انجام خدمت اجباری سربازی فراخوان صادر کرد. طبق گزارش رویترز، در سندی که روز جمعه روی وب‌سایت دولت روسیه قرار گرفته از همه مردان بین سنین 18 تا 27 ساله در روسیه خواسته شده خدمت یک ساله سربازی‌شان را به پایان برسانند. رئیس‌جمهور روسیه پیش از این هم در...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: منابع خبری از تعیین رئیس جدید واگنر پس از کشته شدن پروگوژین در یک سانحه هوایی خبر دادند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: آنتونی بلینکن، وزیر خارجه آمریکا این مساله را رد نکرد که جو بایدن و پوتین در آینده شاید با یکدیگر دیدار کنند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

منابع خبری از نشست ولادیمیر پوتین با «آندره تروشف» برای تعیین وی به عنوان فرمانده جدید گروه امنیتی «واگنر» پس از کشته شدن پریگوژین در یک سانحه هوایی خبر دادند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بلینکن گفت: دیدار آتی بین جو بایدن و ولادیمیر پوتین، روسای جمهوری آمریکا و روسیه را رد نمی‌کنم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه حادثه تروریستی در پاکستان را تسلیت گفت.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، به نقل از وبگاه وزارت خارجه انگلیس، لندن امروز 11 فرد و نهاد روسی را به فهرست تحریم‌های خود علیه مسکو اضافه کرد. بر اساس اعلام این وبگاه، بهانه این اقدام ضدروسی انگلیس، برگزاری همه‌پرسی در مناطق آزاد شده اوکراین ادعا شده است. به گزارش اسپوتنیک، بر اساس سندی که دولت انگلیس منتشر کرده است، لندن امروز «الکساندر کورنکوف» (Alexander Kurenkov) وزیر...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مسکو از طرح ایروان برای پیوستن به اساسنامه رم دادگاه کیفری بین المللی انتقاد کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: لندن امروز 11 فرد و نهاد روسی را به فهرست تحریم های خود علیه مسکو اضافه کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

لندن امروز 11 فرد و نهاد روسی را به فهرست تحریم های خود علیه مسکو اضافه کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه فرمان فروش دارایی های بانک "اینتسا سان پائولوی" ایتالیا در روسیه را امضا کرده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: هفته‌نامه اکونومیست در سرمقاله شماره 30 سپتامبر سال 2023، به یک پرسش مهم پاسخ داده است: چرا اتحادیه اروپا باید تقویت و بزرگ‌تر شود؟

وب‌گاه مشرق نیوز

کاخ کرملین اعلام کرد که فرمانده کل نیروهای مسلح لیبی در سومین روز سفرش به مسکو، با رئیس‌جمهور روسیه دیدار و درباره وضعیت این کشور و تحولات منطقه با وی گفت‌وگو کرده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

پوتین به یکی از ارشدترین فرماندهان گروه واگنر گفت: آنها در مورد چگونگی واحدهای داوطلبی که می‌توانند وظایف مختلف رزمی را انجام دهند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: پوتین پنجشنبه شب با تروشف و معاون وزیر دفاع «یونس بیک یوکوروف» که نزدیک‌ترین فرد به پوتین نشسته بود، دیدار کرده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، وزارت دفاع فدراسیون روسیه امروز جمعه در بیانیه‌ای از خنثی سازی تلاش کی یف برای انجام حمله پهپادی به این کشور خبر داد. در بیانیه صادره از سوی وزارت دفاع فدراسیون روسیه در این خصوص آمده است که حمله ناکام مذکور صبح امروز به وقت مسکو رخ داده است. این بیانیه در ادامه اضافه کرد: این پهپاد ساعت 09:45 به وقت مسکو توسط سامانه‌های...