یک‌شنبه 6 آبان 1403

ولادیمیر پوتین

ولادیمیر پوتین

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، مجلس نمایندگان کنگره آمریکا بامداد امروز، جمعه، از پیشنهادی حمایت کرد که از پیش‌نویس بودجه دفاعی این کشور برای سال مالی آینده (که از اول اکتبر آغاز می‌شود) 300 میلیون دلار برای اوکراین حذف می‌شود. 217 نماینده کنگره از این پیشنهاد حمایت کرده و 211 رای مخالف دادند. انتظار می‌رود در مورد تخصیص این 300 میلیون دلار کمک به اوکراین به عنوان بخشی از...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، «امیر خان متقی» وزیر خارجه دولت موقت طالبان در افغانستان امروز جمعه در سخنانی در نشست «چارچوب مسکو» درباره افغانستان در شهر «کازان» (Kazan) اعلام کرد: طالبان به صورت اساسی با داعش مقابله کرده است. وزیر خارجه دولت موقت طالبان در افغانستان در این نشست ادامه داد: مشکل اساسی افغانستان نسخه‌های پیشنهادی خارجی است. کشور‌های...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، نشست «چارچوب مسکو» درباره افغانستان هم اکنون در شهر «کازان» (Kazan) آغاز شد. قرار است موضوعات مرتبط دولت موقت طالبان در افغانستان و برخی مسائل در روابط میان کابل با همسایگان این کشور در پنجمین نشست مذکور مورد بررسی قرار گیرد. «ضمیر کابلوف»، فرستاده ویژه «ولادیمیر پوتین»، رئیس جمهور روسیه در امور افغانستان، پیشتر...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: طبق اعلام سخنگوی وزارت خارجه روسیه، روزهای دقیق سفر وزیر خارجه روسیه به کره شمالی که اکتبر 2023 است، پس از تایید این سفر مشخص خواهد شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سفر وزیر خارجه روسیه به کره شمالی که اکتبر 2023 انجام خواهد شد، طبق اعلام وزارت خارجه این کشور پس از تایید این سفر مشخص خواهد شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس جمهوری روسیه در ماه اکتبر به چین سفر خواهد کرد تا در سومین مجمع عالی ابتکار یک کمربند - یک جاده شرکت کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزارت دفاع روسیه می‌گوید یک پهپاد اوکراینی را در آسمان منطقه بلگرود واقع در جنوب غرب این کشور منهدم کرده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس جمهوری روسیه در ماه اکتبر به چین سفر خواهد کرد تا در سومین مجمع عالی ابتکار یک کمربند - یک جاده شرکت کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه قانونی را امضا کرد که بر اساس آن دونتسک و لوهانسک مجدداً به روسیه الحاق می‌شوند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه با ژنرال خلیفه حفتر فرمانده ارتش موسوم به «ارتش ملی لیبی» دیدار کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: به گفته برخی از منابع خبری، رئیس جمهور روسیه با فرمانده ارتش موسوم به «ارتش ملی لیبی» دیدار و گفت‌وگو کرده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: هم‌زمان با این‌که پیونگ‌یانگ، آمریکا و متحدانش را بدترین تهدید برای خود نامید، قانون اساسی کره شمال برای تقویت وضعیت انرژی هسته‌ای اصلاح شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، وزیر امور خارجه آمریکا گفت که تصور نمی‌کند کشورش درگیر جنگ سرد دیگری باشد ولی آمریکا در حال سپری کردن دوران جدیدی است. «آنتونی بلینکن» در گفتگو با مجله آتلانتیک The Atlantic افزود: ما اکنون در مرحله‌ای به سر می بریم که شاهد رقابت شدید آمریکا با روسیه و چین به طرق مختلف است. وی با اشاره به تحولات اوکراین ادامه داد: صلح پایدار در اوکراین یعنی اینکه...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

پوتین گفت: کارکنان روس‌اتم در حال مشارکت برای ایجاد تسلیحات پیشرفته‌ای هستند که قادر به حفظ تعادل راهبردی در جهان می‌باشند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس‌جمهور روسیه گفت: کارکنان روس‌اتم در حال مشارکت برای ایجاد تسلیحات پیشرفته‌ای هستند که قادر به حفظ تعادل راهبردی در جهان می‌باشند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مسکو تاکید داشت که ما به عملیات نظامی ویژه در اوکراین ادامه می‌دهیم. منظور من از جنگ ترکیبی، جنگی است که علیه روسیه به راه افتاده و مقابله با این جنگ ترکیبی مستلزم بودجه بیشتر است.