یک‌شنبه 6 آبان 1403

ولادیمیر پوتین

ولادیمیر پوتین

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی وزارت خارجه آمریکا اعلام کرد که این کشور تلاش می‌کند یک هیئت بین‌المللی برای نظارت بر اجرای تعهدات آذربایجان برای تضمین حقوق ساکنان ارمنی قره باغ ایجاد کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا اعلام کرد که این کشور در تلاش است یک هیئت بین‌المللی برای نظارت بر اجرای تعهدات آذربایجان برای تضمین حقوق ساکنان ارمنی قره باغ ایجاد کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

تحلیلگر امنیتی سابق ایالات متحده آمریکا از تلفات سنگین ارتش اوکراین در جریان ضد حملات کی‌یف علیه مواضع روسیه در فصل تابستان پرده برداشت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

جو بایدن محدودیت‌های تجاری جدیدی بر 11 شرکت چینی و 5 شرکت روس اعمال کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: افسر بازنشسته آمریکا از تلفات سنگین ارتش اوکراین در جریان ضد حملات کی‌یف علیه مواضع روسیه در فصل تابستان پرده برداشت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس‌جمهور آمریکا محدودیت‌های تجاری تازه‌ای بر یازده شرکت چینی و پنج شرکت روس اعمال و برخی از آنها را به تامین قطعات برای ساخت پهپاد و استفاده در جنگ با اوکراین متهم کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: به نظر می‌رسد انفعال روسیه در قفقاز جنوبی موجب ریزش یکی از متحدان ولادیمیر پوتین در این منطقه شده باشد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

خبرگزاری رسمی کره شمالی در واکنش به اظهارات رئیس جمهور کره جنوبی در سازمان ملل تاکید کرد: کاملا مشهود است که چنین فردی با مغزی شبیه به آشغال نمی‌تواند معنی عمیق و بزرگ توسعه روابط دوستانه کره شمالی و روسیه را درک کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

کره شمالی به انتقادات رئیس جمهور کره جنوبی از سفر رهبر این کشور به روسیه و تقویت روابط میان دو کشور پاسخ داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رئیس‌جمهور فرانسه مدعی شد که جمهوری آذربایجان پس از پیروزی در قره‌باغ احتمالا با حمله نظامی تمامیت ارضی ارمنستان را تهدید کند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، به نقل از تاس، «سرگئی ورشینین»، معاون وزیر امور خارجه روسیه در حاشیه نشست سالانه مجمع عمومی سازمان ملل با «بوراک آک‌جاپار»، همتای ترکیه‌ای خود دیدار و درباره اوضاع پیرامون توافق غلات، تحولات قره باغ و سوریه گفتگو کرد. در بیانیه وزارت خارجه روسیه درباره این دیدار آمده است: «طرفین به تفصیل در مورد وضعیت توافقات 22 ژوئیه 2022 استانبول پس از خاتمه...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نخست وزیر ارمنستان گفت که این کشور دیگر دلیل محکمی برای همکاری امنیتی با روسیه ندارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

نخست وزیر ارمنستان در یک برنامه تلویزیونی با انتقاد از سیاست‌های کاخ کرملین در بحران قره‌باغ گغت که اتحاد امنیتی با این کشور تا امروز ناکارآمد بوده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

روزنامه واشنگتن پست به نقل از یک افسر نظامی اوکراینی گزارش داد: کی‌یف تعداد قابل توجهی از خودروهای زرهی تامین شده توسط غرب را در تلاش برای شکستن دفاع مستحکم روسیه در بخش جنوبی جبهه نبرد از دست داده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: حمله روسیه به اوکراین، بیش از هر زمان جهان را در آستانه جنگ جهانی سوم قرار داده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رئیس جمهوری چچن با انتشار ویدئویی به گمانه‌زنی‌های رسانه‌ای درباره وضعیت جسمانی و ابتلایش به بیماری سخت پایان داد.