چهارشنبه 2 آبان 1403

پای لوازم آرایشی دست دوم رسید! | کرم نرم کننده و رژ لب کم کارکرد و کاملا سالم....!

وب‌گاه عرشه آنلاین مشاهده در مرجع
پای لوازم آرایشی دست دوم رسید! | کرم نرم کننده و رژ لب کم کارکرد و کاملا سالم....!

«رژ لب اصل لانکوم، زیر قیمت فقط یک بار استفاده شده. قیمت 90 هزار تومان، لوازم ناخنکاری دست دوم پک کامل قیمت 3 و نیم، پنس ها فقط سرصاف کاملا سالم 80 هزار تومان. «پک کامل دالیزلش استفاده شده، از موادش کمی مانده به همراه پک جدای بیگودی که اصلا استفاده نشده 300 تومان، سه بسته مژه کلاسیک استفاده شده 15» از این جور آگهی ها در سایت دیوار یا پیج اینستاگرام زیاد دیده می شود. حاصل کار بانوانی...

«خدایا برف بس است!» تیتر روزنامه اطلاعات در سال 1350 بود که در بهمن آن سال بی سابقه‌ترین برف در ایران بارید به‌طوری که در برخی از استان ها ارتفاع برف به 8 متر رسید.

به گزارش عرشه آنلاین، آن در سال 1342 دمای هوا در برخی شهرها مانند ارومیه به منفی 22، تبریز منفی 25، اراک منفی 26 و سنندج و شهرکرد منفی 28 رسید و در همان روزها مردم زنجان حداقل در دمای منفی 30درجه زندگی می‌کردند. در دهه 60 نیز بارش برف سنگین بسیاری از استان‌ها را درنوردید. حالا هم هرچند با ارتفاع و دمای بسیار کمتر اما در روزهای نخست زمستان 1402، سامانه بارشی جدید در کشور برخی از استان‌ها را سفیدپوش کرده است. در همین روزها گردنه ژالانه در محور سروآباد - اورامان ارتفاع برف 70 سانتی‌متری را تجربه می‌کند و در اصفهان و چهارمحال و بختیاری نیز ارتفاع برف به 20 و 15 سانتی‌متر رسیده است.

منبع: همشهری آنلاین هم اکنون دیگران می خوانند -->

بیشتر بخوانید

پای لوازم آرایشی دست دوم رسید! | کرم نرم کننده و رژ لب کم کارکرد و کاملا سالم....! 2
پای لوازم آرایشی دست دوم رسید! | کرم نرم کننده و رژ لب کم کارکرد و کاملا سالم....! 3